Vill du fota reflexvästen från hööks igen?
Jamen justfan! Försöker fixa vid nattrastningen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du fota reflexvästen från hööks igen?
Gå in på www.websta.me så kan du gå in och se dina uppladdade bilder och ta bildadressen till dem som du gör på andra hemsidorGår det att dela från insta? Hur gör jag?
Kände igen lastgallret, vi har också en V40 Det är så grymt bra att man inte behöver ta bort gallret om man vill fälla sätenaJapp Ocean race
Kände igen lastgallret, vi har också en V40 Det är så grymt bra att man inte behöver ta bort gallret om man vill fälla sätena
Eh ja! Vi har varit iväg i en vecka på semester så jag råkade gå lite bananas då jag fick veta att jag fick jobb samma dag som vi åkteVilken shoppingspree @bollen__
Jag måste missat att du ska få valpis! Vilken ras?
Köpte förresten det lila Rukka när en av Dahlias valpar bodde här i ca en månad. Så himla perfekt att man kan växla mellan halvstryp och vanligt halsband samt att det är lätt att ta på och av och har reflex!
Eh ja! Vi har varit iväg i en vecka på semester så jag råkade gå lite bananas då jag fick veta att jag fick jobb samma dag som vi åkte
Den är inte tillverkad ännu, men vi har ställt oss på kö när det väl blir valpar på den tiken! Är samma ras och uppfödare som tidigare
Visste inte att det var reflex också, då är det ju ännu bättre! Fastnade också för att man kunde växla mellan!
Haha var väl ett ypperligt tillfälle att fira med lite nya hundgrejer
Åh vad spännande! Då håller jag tummarna för att det blir en tjusig liten krabat till dig sen. Tik eller hane?
Handlade lite inför höst och rusk.
En showmaster fleeceoverall till dagar då han är med på jobbet framförallt men kanske blir en till också om den funkarbra, en stall och en till hemma
Och ett regntäcke från showmaster.
Han har täcken från hurrta sen innan men passformen blir inge bra på honom som är grov med mycket bröstdjup och kort rygg. Showmaster verkar lovande så vi provar och ser. Funkar det så säljer jag nog dom hurrta har har och satsar på dessa istället. Han behöver ju dubbla uppsättningar dessutom så då är det en bonus att showmaster är billigare också.
Det åkte med en reflexväst också som visade sig vara för stor och en leksak och lite träningsgodis.
Tips!
Hööks har 15% rabatt på alla hundsaker nu
Har du hunnit ta bort lapparna? Annars borde du ju kunna lämna igen den och köpa den igen, heheSåklart.. bara för att jag köpte regnoverallen för några dagar sedan (och inte har hunnit använda den än)