Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Frank har fått en reflexväst till höstens jakter. Det iofs ett tag sedan jag köpte den, men det är inte förrän nu som den kommit till användning.

Är riktigt nöjd med passformen och att telefonnumret är broderat och inte nöts bort i första taget.
IMG_1526_zpsbeib673o.jpg

Jag har köpt ett halvstryp och matchande koppel i den här färgställningen:
11515-409801e991bb4533ae6301649d9682ab.jpeg

Jag har älskat färgsättningen sedan sen släpptes men behövde ju egentligen ingenting... Nu sålde min djuraffär ut både den här och den andra färgen till halva priset och då kunde jag inte låta bli att slå till. Det blev då 230 kr sammanlagt för halsband och koppel, helt okej!

Ärligt talat är jag inte helt kär i kopplet men det är tunt och smidigt med reflex, och dessutom så matchar det ju halsbandet :up:

Jag har älskat färgsättningen sedan sen släpptes men behövde ju egentligen ingenting... Nu sålde min djuraffär ut både den här och den andra färgen till halva priset och då kunde jag inte låta bli att slå till. Det blev då 230 kr sammanlagt för halsband och koppel, helt okej!

Ärligt talat är jag inte helt kär i kopplet men det är tunt och smidigt med reflex, och dessutom så matchar det ju halsbandet :up:

Mira har ett sånt som vi vann från hurttas midsommar-tävling, såå fina färger! Det enda tråkiga är att det är sämre kvalité än på deras andra halsband. Blivit helt "nopprigt" vilket inga andra halvstryp vi har från dem blivit.

Den i stan eller? Killarna behöver nya halsband och koppel. Rea lät bra då ;)

Mira har ett sånt som vi vann från hurttas midsommar-tävling, såå fina färger! Det enda tråkiga är att det är sämre kvalité än på deras andra halsband. Blivit helt "nopprigt" vilket inga andra halvstryp vi har från dem blivit.

Tråkigt om det är sämre kvalité, är st okej om jag hoppas att det är du som har råkat få ett av dålig kvalité? :angel:

Då får jag svänga upp där! Vi behöver lite av varje. Tack för tipset!

Köpte ett halsband och koppel var till hundarna. Men, jag är inte riktigt säker på om jag ska behålla dom ändå. Så förtjust är jag inte i ffa färgställningen på halsbanden (tog ett rosa/grönt till Olle och orange/blått till Sigge)

Jo de trimmas men man klipper öronen och runt halsen, samt mellan bakbenen :) Sen klipper man med effileringssax för att göra övergången mellan det trimmade och det klippta mjukare. Jag är dock inte heller någon expert men det var så hon gjorde som trimmade Tage förra veckan ;)

Jag trimmar även öronen ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
797
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
491
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka