Har du hunnit ta bort lapparna? Annars borde du ju kunna lämna igen den och köpa den igen, hehe
Vet inte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du hunnit ta bort lapparna? Annars borde du ju kunna lämna igen den och köpa den igen, hehe
Jag är långt ifrån schnauzerexpert, men ska inte de trimmas?Jag har köpt ett trimbord + en underullskam och en effileringssax
Så nu har jag lagt beslag på ett hörn av sambons hemmakontor, som min trimhörna Behöver bara en klippmaskin och sen kan jag lära mig trimma
Jo de trimmas men man klipper öronen och runt halsen, samt mellan bakbenen Sen klipper man med effileringssax för att göra övergången mellan det trimmade och det klippta mjukare. Jag är dock inte heller någon expert men det var så hon gjorde som trimmade Tage förra veckanJag är långt ifrån schnauzerexpert, men ska inte de trimmas?
Jag har köpt ett halvstryp och matchande koppel i den här färgställningen:
Jag har älskat färgsättningen sedan sen släpptes men behövde ju egentligen ingenting... Nu sålde min djuraffär ut både den här och den andra färgen till halva priset och då kunde jag inte låta bli att slå till. Det blev då 230 kr sammanlagt för halsband och koppel, helt okej!
Ärligt talat är jag inte helt kär i kopplet men det är tunt och smidigt med reflex, och dessutom så matchar det ju halsbandet
Den i stan eller? Killarna behöver nya halsband och koppel. Rea lät bra dåJag har köpt ett halvstryp och matchande koppel i den här färgställningen:
Jag har älskat färgsättningen sedan sen släpptes men behövde ju egentligen ingenting... Nu sålde min djuraffär ut både den här och den andra färgen till halva priset och då kunde jag inte låta bli att slå till. Det blev då 230 kr sammanlagt för halsband och koppel, helt okej!
Ärligt talat är jag inte helt kär i kopplet men det är tunt och smidigt med reflex, och dessutom så matchar det ju halsbandet
Den i stan eller? Killarna behöver nya halsband och koppel. Rea lät bra då
Då får jag svänga upp där! Vi behöver lite av varje. Tack för tipset!Den på Solbacken! Det fanns rätt mycket koppel och selar, är lite osäker på hur många halsband det var där i högen. Men ja - väldigt trevligt med rea (Y)
Då får jag svänga upp där! Vi behöver lite av varje. Tack för tipset!
Jo de trimmas men man klipper öronen och runt halsen, samt mellan bakbenen Sen klipper man med effileringssax för att göra övergången mellan det trimmade och det klippta mjukare. Jag är dock inte heller någon expert men det var så hon gjorde som trimmade Tage förra veckan
Så du klipper inte alls?Jag trimmar även öronen
Ska vi byta? Jag har en XL som är för stor, och en gul L som passar (maken har gul, jag har rosa )
Så du klipper inte alls?
Typiskt! Men gött att du fick den såldSålde den igår och beställde en ny XL
Tack ändå!!
Aha! Att klippa kanterna med vanlig sax låter som en bra grej, tycker det verkar lite läskigt att klippa med maskin där En får väl hitta sitt eget sätt liksom, såhär med första schnauzernRakar insidan, trimmar allt på utsidan av öronlappen och sist klipper jag öronkanterna med en vanlig sax för att få en skarp kant