Visst är det tryck på dem? Bra pris däremot!@lady_vip Minxdesign har snygga som man kan designa själv o.s.v. Tycker det är prisvärt, men det bli ju en annan femma om man ska köpa ett par stycken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det tryck på dem? Bra pris däremot!@lady_vip Minxdesign har snygga som man kan designa själv o.s.v. Tycker det är prisvärt, men det bli ju en annan femma om man ska köpa ett par stycken.
Det stämde. Var helt säker på att man kunde få både eller, men nu när jag var inne på sidan insåg jag att fått fel för mig. Typiskt.Visst är det tryck på dem? Bra pris däremot!
Hmm, det var lite mystiskt för visningsexen de har i butiken har de då ett yttepytte. Kan inte tro att det är 40cm för det är så mini!Fina på loboo! Priset är väl i överkant, men okej. Men tyvärr finns det inte mindre än 40 cm, den minsta är en cavalier, tror han måste ha mindre, men jag får mäta.
Jag tänker att min lilla tik har ju 40 cm i vissa av sina halsband. Förvisso har hon smal hals, men hon är ju ändå en relativt stor hund... Jag ska mäta honom i morgon, 40 kanske funkar.Hmm, det var lite mystiskt för visningsexen de har i butiken har de då ett yttepytte. Kan inte tro att det är 40cm för det är så mini!
Madebyminvilda har galet snygga! Men dom är tyvärr också bara tryck, inte broderatNi som är ute i hundshoppingsvängen, jag behöver lite tips.
Halsband där man kan få hundens egna namn broderat, några tips? (utan att länka) Som helst inte gör att jag går i konkurs eftersom jag tänkte köpa ett gäng som presenter och är fina!
Ni som är ute i hundshoppingsvängen, jag behöver lite tips.
Halsband där man kan få hundens egna namn broderat, några tips? (utan att länka) Som helst inte gör att jag går i konkurs eftersom jag tänkte köpa ett gäng som presenter och är fina!
Det finns ett problem med Minx, förutom trycket... Det finns för många alternativHar du kollat MInx Design? Där kan du iofs bara få det tryckt, men trycket håller riktigt bra.
Där kan du få halsbanden precis som du vill, hon har jättemånga tyger att välja emellan! Ca 270kr st tror jag, kanske kan du få mängdrabatt?
Såg nu att du redan blivit tipsade om dem Men trycket är verkligen hållbart! Jag har vitt tryck på Laddas, och det syns knappt att det är använt dagligen, i alla väder och vatten, i 7 månader.
Det finns ett problem med Minx, förutom trycket... Det finns för många alternativ
Jag har inte lyckats bestämma mig änHehe Det tog mig en vecka att beställa det nya halsbandet
Jag har inte lyckats bestämma mig än
Fina på loboo! Priset är väl i överkant, men okej. Men tyvärr finns det inte mindre än 40 cm, den minsta är en cavalier, tror han måste ha mindre, men jag får mäta.
Jättefina halsband! Nog blir jag lite avundsjuk alltid, jag vill också köpa fina dekorerade halsband.
Halsband funkar naturligtvis på mina hundar, men de syns ju inte. Lapphundarna har så kraftig och tjock manpäls att halsbanden göms under pälsen. Nästa hund får kanske bli en sådan där släthårig sak, säger hon som väntar på en ny pudel :-)
/ kayoba
Behöver du något som tål att hunden drar? Annars så tillverkar man ju rätt lätt något "för-syns-skull". Min mamma brukar ta ett helt vandligt bälte som hon trär igenom handtaget på flexikopplet och sen spänner löst runt midjan när hon vill ha händerna fria till annat, typ plocka svamp, men ändå inte vill ha hunden helt lös.Eftersom jag fick så himla mycket bra svar på min senaste prylefterlysning testar jag igen.
Koppel med resår/expander som man kan koppla direkt runt höften, dvs utan att ha ett höftbälte? Jag har hittat EN variant som ser vettig ut, men det borde finnas fler?
Tänkte ha det när jag springer med gamla hunden, hon hör ju typ nada, så när vi möter någon är det bäst att hon är i snöre. Inte för att hon bryr sig, men ja ni vet, av hänsyn. Grejen är att vi redan har ett höftbälte som min sambo brukar ha, och med ett sånt här enkelt allt-i-ett skulle vi kunna ha det även på fjällvandring när man inte vill ha extra tjocka höftbälten.
Behöver du något som tål att hunden drar? Annars så tillverkar man ju rätt lätt något "för-syns-skull". Min mamma brukar ta ett helt vandligt bälte som hon trär igenom handtaget på flexikopplet och sen spänner löst runt midjan när hon vill ha händerna fria till annat, typ plocka svamp, men ändå inte vill ha hunden helt lös.
Dogmania har ett koppel (eller två olika storlekar) med expander, som även går att ha /knäppa runt midjan - EQdog jogging leash. vet dock inte hur det ärNja, nä. Jag tänker mest att hon inte är jättejämn i sitt tempo, så skulle hon dra några hundra meter så behöver jag inte säga till henne. Men jag skulle gärna ha något som expanderar lite.