Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
@isafore, @russinbulle och @RostKaptenen, självklart måste alla tycka olika :p Jag kanske också luras att gilla den första pga vårkänslor, vet inte! :D Får nog bli så att jag (om jag nu tar hem lilla hunden) traskar iväg till affär och provar alla tänkbara selar och färger för att se vad som ser bäst ut. Får jag beslutsångest fotograferar jag de jag velar mellan och lägger in bilder här.
Det är ju det som är så roligt, för det vore bra trist om alla tyckte samma sak :D
Limit edition-selen är läcker, men jag är lite praktiskt lagd och tänker att alla ljusa partier snabbt kommer bli grå :D:p

Jag velar mellan Metizo-selen (stavar jag rätt?) och Zero DC short. Köpte ju Hurrtas nya (ja även deras gamla) men den satt skitdåligt.
Vet att några här har Zero DC men undrar om det är någon som använder Metizo-selen?

Jag har nyss köpt en Zero DC short sele till tollaren och jag älskar den! Har funderat länge vilken sele jag skulle köpa men är supernöjd med valet:) Gillar att den inte sitter alldeles bakom frambenen = ingen risk för skav.

Senast ändrad:
Åh, jag väntar på min Zero DC-sele. Min beställa färg fanns inte inne i rätt storlek, men ska komma in nästa vecka :D Köper till ena hunden först för att se hur jag gilla den - och det är för övrigt mest en hund som jag använder sele på. Skulle vilja ha oftare även till den andre, men hon avskyr tyvärr sele:cautious:

Jag ska beställa till mina föräldrars corgisar nu när jag provat den, och när min kommande corgivalp vuxit klart ska hon också få en såklart:) Gillar att den går att knäppa upp på båda sidorna på ryggen så man slipper lyfta ena frambenet.

Är det den dogmania-sidan ni beställt på? Hittar den nästan ingen annanstans men kanske det kommer in lite färger till veckan. Funderar på den gröna isåfall, han är black and tan. Eller blå kanske? Älskar rosa men har så mkt rosa så lovade husse att det inte blir det den här gången.
Men det lutar mest åt en Zero DC alltså. Jag störde mig på Hurtta att de skavde för att den satt så nära frambenen!

Jag beställde på dogmania, supersnabb leverans. Beställde sent på kvällen, dagen efter skickade dom selen och dagen efter det låg den i postlådan:) Tog alltså inte ens 2 dagar från beställning.

Är det den dogmania-sidan ni beställt på? Hittar den nästan ingen annanstans men kanske det kommer in lite färger till veckan. Funderar på den gröna isåfall, han är black and tan. Eller blå kanske? Älskar rosa men har så mkt rosa så lovade husse att det inte blir det den här gången.
Men det lutar mest åt en Zero DC alltså. Jag störde mig på Hurtta att de skavde för att den satt så nära frambenen!
Jag har beställt på Dogmania. Förbeställde i min färg, så dom skickar så fort den kommer.

Jag kan inte bestämma mig för om den här färgen är jättesnygg eller jätteful.... Vad tycker ni?
11515-409801e991bb4533ae6301649d9682ab.jpeg

SNYGG!

Ni som är ute i hundshoppingsvängen, jag behöver lite tips.

Halsband där man kan få hundens egna namn broderat, några tips? (utan att länka) Som helst inte gör att jag går i konkurs eftersom jag tänkte köpa ett gäng som presenter :) och är fina!

Ni som är ute i hundshoppingsvängen, jag behöver lite tips.

Halsband där man kan få hundens egna namn broderat, några tips? (utan att länka) Som helst inte gör att jag går i konkurs eftersom jag tänkte köpa ett gäng som presenter :) och är fina!
Jag har från Loboo men de kanske blir för dyra om du ska köpa flera, jag har ju bara en hund.
Sen har jag köpt halsband från DogdesignEH på facebook hon brukar ha köp 3 betala för 2 alt. Köp 2 få det ena för halva priset, men jag tror inte jag sett några broderade namnhalsband, hon har dock namnhalsband iaf. Resten jag vet om är nog tyvärr i samma prisklass som Loboo´s.

Jag har från Loboo men de kanske blir för dyra om du ska köpa flera, jag har ju bara en hund.
Sen har jag köpt halsband från DogdesignEH på facebook hon brukar ha köp 3 betala för 2 alt. Köp 2 få det ena för halva priset, men jag tror inte jag sett några broderade namnhalsband, hon har dock namnhalsband iaf. Resten jag vet om är nog tyvärr i samma prisklass som Loboo´s.
Fina på loboo! Priset är väl i överkant, men okej. Men tyvärr finns det inte mindre än 40 cm, den minsta är en cavalier, tror han måste ha mindre, men jag får mäta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
802
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
494
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka