Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
DSC05257_zpsfmqizotj.jpg

Lyckades få med mig lite hem från Ullared idag! ( Mycket underligt :angel:)
Massor godis och ben följde självklart med hem
Hittade billiga leksaker till både träning och bad
Dessutom hittade jag fritids/hundförarbyxor som påminner lite om Engelssons byxor, som jag älskar så är väldigt nöjd med dem! Dessutom var de väldigt billiga:D

Oh! Ska till Gekås en sväng i sommar, var på varuhuset hittade du hundförarbyxorna och hur billiga var de? :D:love:

Fritidsfabriken hade fått in några byxor i min storlek så jag slog till på ett par! Jättesköna, men något stora i storleken. Tror att jag får beställa en mindre storlek nästa gång då dom töjer sig lite.

Ops - shoppade visst en sele idag. Min plånbok skriker åt mig nu onda ord åt mig nu :nailbiting::rage:

Men jag behöver verkligen en ny sele - en som påminner om zero dc, fast kortare i ryggen och med frontknäppning vid behov. Cookie monster är gräsligt och döv för tillfället och sliter och drar i mina onda leder:meh: Här ska jobbas med "ge-tusan-i-att-dra-min-axel-ur-led" och "sluta-försöka-ge-cyklisten-på-moppo".....och lite till. Pjuh :arghh: Jag älskar valpar och jag älskar vuxna sansade hundar, men tonårshundar är inte min grej:o

Ops - shoppade visst en sele idag. Min plånbok skriker åt mig nu onda ord åt mig nu :nailbiting::rage:

Men jag behöver verkligen en ny sele - en som påminner om zero dc, fast
kortare i ryggen och med frontknäppning vid behov. Cookie monster är gräsligt och döv för tillfället och sliter och drar i mina onda leder:meh: Här ska jobbas med "ge-tusan-i-att-dra-min-axel-ur-led" och "sluta-försöka-ge-cyklisten-på-moppo".....och lite till. Pjuh :arghh: Jag älskar valpar och jag älskar vuxna sansade hundar, men tonårshundar är inte min grej:o:p

Vad är det för någon sele? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 416
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 038
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 378
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 292
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka