Tack, klickade precis hem hundförarvästen till mig och två halsband till labben, för bara 200 kr totaltFick ett mail om att det är halva reapriset på hööks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, klickade precis hem hundförarvästen till mig och två halsband till labben, för bara 200 kr totaltFick ett mail om att det är halva reapriset på hööks.
Jag har inte shoppat något på typ två veckor, känner mig tom inombordsTack, klickade precis hem hundförarvästen till mig och två halsband till labben, för bara 200 kr totalt
Dags att skaffa en ny (stor) hund så du kan shoppa massor!Jag har inte shoppat något på typ två veckor, känner mig tom inombords
Har funderat på en liten chihuahua eller något så jag kan köpa söta små kläder från eBay Fina klänningen Malte fick av @GardenAngel passar bra men han brukar ha XL i kinastorlekarDags att skaffa en ny (stor) hund så du kan shoppa massor!
Haha nooo!Har funderat på en liten chihuahua eller något så jag kan köpa söta små kläder från eBay Fina klänningen Malte fick av @GardenAngel passar bra men han brukar ha XL i kinastorlekar
Har funderat på en liten chihuahua eller något så jag kan köpa söta små kläder från eBay Fina klänningen Malte fick av @GardenAngel passar bra men han brukar ha XL i kinastorlekar
Kollat blocket?F*n oxå - skulle köpa en cykelkärra för doggsen och nu är dom helt slut på vidaXL Så himla typiskt.
Har iofs inte, men vill gärna köpa en ny så jag vet den är hållbarKollat blocket?
ebay, dom kommer från samma ställe som vidaXLHar iofs inte, men vill gärna köpa en ny så jag vet den är hållbar
Jag är superglad - kollade Tradera av en slump och där hade just vidaXL annons på just den cykelkärran jag vill ha. Annonsen har legat ett tag, men då den är kvar ska dom banne mig fixa fram den med Blir någon hundring billigare än direkt från deras webbshopebay, dom kommer från samma ställe som vidaXL
I fredags fick vi det fina rosa halvstrypet i rundläder med namnad bricka till
Jätte mjukt o fint!!! det finns en bild på det några sidor bak.Bild bild bild! Hur var kvalitén?
PS samma företag har skitsnygga "vinthundshalsband" dom heter väl egentligen Greyhound halsband ??Bild bild bild! Hur var kvalitén?
PS samma företag har skitsnygga "vinthundshalsband" dom heter väl egentligen Greyhound halsband ??
Håller med dig om flärpen för våra småhundar är den för lång,men det går ju att sy om plätt lätt.Beställde såna där rundsydda läderhalsband från e-bay, men jag är inte helt nöjd... Tycker att flärpen som man sätter kopplet i är lite för lång... Å så önskar jag att jag inte hade tagit lila men det är ju helt mitt eget fel...