Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som vet vart man kan köpa Hunter sele som man trär över huvudet och knäpper under magen?
Finns på granngården men dom har inte storleken jag behöver i butik :(

Idag var vi in på Teba när vi ändå var i krokarna och så kom paketet med matskålarna!

41CF15A3-F118-4291-BBA9-67B0ADA25DCD_zpstzieqbqx.jpg

Någon som varit till Hööks och spanat på deras nya väst? Har varit jättenöjd med de två (av olika modell) som jag köpt där tidigare och den nya har ju roooooosa detaljer!

Fick hem ett par nithalsband häromdagen. Båda tjejerna fick var sitt men det var bara Qarusell som lyckades bli fotad med sitt :p
20160729_1544271_57a0bc832a6b22b9807d84e0.jpg

Idag fick Gissa ett rosa Buccas vintertäcke, hon har ju inga sen innan.....................:angel:
Minst 2 ligger oanvända i originalförpackningen sen förra året,då vi bara använder täcke när det är busväder,svinkallt eller ska vara ute lääääääääääääääääänge.
Ibland är inte habegäret bra för varken plånbok eller hundgarderoben.

En liten fråga! Brukade alltid handla av Canis förut, gillade deras märken, men verkar som de inte har någon shop längre, tyvärr.

Vilken webshop rekommenderar ni som har sportiga, hållbara hundtillbehör?

En liten fråga! Brukade alltid handla av Canis förut, gillade deras märken, men verkar som de inte har någon shop längre, tyvärr.

Vilken webshop rekommenderar ni som har sportiga, hållbara hundtillbehör?

Efter mycket googlande hittade jag Metizo selar och koppel, verkar vara precis det jag letade efter :)

Köpte ny förpackning fosfatbindare åt lagotton. Och ny Curaflex (glukosamin) då glukosaminpulvret inte föll fröken i smaken (stinker fisk-aktigt så klandrar henne inte). Inte billigt nåt av det men vad gör man inte för sina pälsklingar. Det blev lite torkad kyckling och torkad lunga på en gång också, väldigt gott sa bägge två :)
Det är tur labben inte är kräsen utan får i sig glukosaminpulvret utan bekymmer, så det i alla fall inte går till spillo.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
926
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka