Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ebay fynd , Gissa har en rosa,så nu beställde jag en blå o en grön till kommande hundar.är de från ebay? jag älskar mina som är därifrån! så jäkla bra att kunna ladda dom - då har man alltid starkt och bra sken och perfekt att de kunde klippas till önskad storlek
.
Måste också skaffa såna där, hoppas de syns genom pälsen baraEbay fynd , Gissa har en rosa,så nu beställde jag en blå o en grön till kommande hundar.
32Kr Vad kostar dom i Sverige? 150??
Ebay fynd , Gissa har en rosa,så nu beställde jag en blå o en grön till kommande hundar.
32Kr Vad kostar dom i Sverige? 150??
Jag måste köpa stolar och någon slags vagn till utställning/tävling. Har för mig att @Blueberry har en vagn? Är du nöjd med den?
Tack! Ska kika på den.Jag var på Jula häromdagen och såg att de har en ihoppfällbar vagn. Sök på transportkärra på deras sida. Jag har en sån fast från Jysk. Har inte hunnit prova den på tävling än men den känns väldigt bra när jag testat den här hemma.
har en sån, älskar den, var perfekt på gamla hunden så att man såg var hon var när hon sprang ut på åkern på kvällen och ställde sig att skälla på sitt eget eko . mycket smidigt då ljuset syns från alla håll och kanter trots päls, till skillnad från vanliga blinkhalsband där man inte ser ngt då hunden står med rumpan mot en eller för den delen huvudet mot en...Måste också skaffa såna där, hoppas de syns genom pälsen bara
Var, kan man få med annan ras? Jag behöver nya joggisarKanske inte en typisk hundgrej, men ändå hundrelaterat
Pga har inga mjukisbyxor utan lallar runt i träningstights när jag slappar hemma så råkade jag klicka hem de här nyss
Kanske inte en typisk hundgrej, men ändå hundrelaterat
Pga har inga mjukisbyxor utan lallar runt i träningstights när jag slappar hemma så råkade jag klicka hem de här nyss
Var, kan man få med annan ras? Jag behöver nya joggisar
Snygga!
Tack!!!! Jag ska söka och har svart bälte i ebay-shopping så kommer nog hitta det jag söker efterEbay Det kan man säkert! Jag sökte bara på "wachtelhund" och fick upp mängder med t-shirts osv.
Tack!!!! Jag ska söka och har svart bälte i ebay-shopping så kommer nog hitta det jag söker efter
Är det några konstigheter att köpa från ebay? Tänkte på just de där usb-halsbanden.
Åh! Sånt där finns aldrig med rätt ras..Kanske inte en typisk hundgrej, men ändå hundrelaterat
Hann beställa ett lila och ett rosa (deras färger ) meen om de lyser för kasst så får jag shoppa gröna! De var ju inte dyra på ebay precis!Ja svindyra här
Jag älskar eBay! Kanske köper två till för omväxlingens skull
Har ett grönt och ett oranget nu.
Grön har absolut starkast ljus så satsa på ett sådant @bollen__ ?