Samma här, är så sällan det finns eurasier. Å finns det är det typ fula sakerÅh! Sånt där finns aldrig med rätt ras..
Hittade dock denna:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, är så sällan det finns eurasier. Å finns det är det typ fula sakerÅh! Sånt där finns aldrig med rätt ras..
Hittade dock denna:
OT men HEEEJ!Senaste jag köpte var nog agilitystarter, massvis med starter...
Skittråkigt! Ska skaffa en mops eller nått nästa gång.Samma här, är så sällan det finns eurasier. Å finns det är det typ fula saker
Heej Thea Chockad över att se mig här eller, hehe (Har faktiskt häng här i flera år, bara aldrig blivit medlem, bara stalkat alla andra...)OT men HEEEJ!
Bra att du äntligen tog steget och joinadeHeej Thea Chockad över att se mig här eller, hehe (Har faktiskt häng här i flera år, bara aldrig blivit medlem, bara stalkat alla andra...)
Är det några konstigheter att köpa från ebay? Tänkte på just de där usb-halsbanden.
Åh! Sånt där finns aldrig med rätt ras..
Hittade dock denna:
Hann beställa ett lila och ett rosa (deras färger ) meen om de lyser för kasst så får jag shoppa gröna! De var ju inte dyra på ebay precis!
Har beställt två nya blinkhalsband efter att ha läst era påtryckningar här i tråden. Nu är jag livrädd för jag har aldrig beställt något på eBay tidigare Hur lång tid brukar det ta innan dom kommer?
Gjorde en sökning på "Malinois" också, men kunde hålla fingrarna i styr
OK. Tack!Oftast 2-4 veckor.
Jag har just nu 24 kronor och inget hundgodis. Jag ska träna ikväll.
Visst kan man spendera sina sista kronor på ett paket korv åt hunden??
Precis det svaret jag ville ha! Nu ska jag bege mig ner till affärenVad ska man annars lägga sina sista pengar på?
Jo just de byxorna har jag hittat nu med eget val av ras. Miniature Pinscher - LIKE A BOSS.Åh! Sånt där finns aldrig med rätt ras..
Asså nu måste jag ju bara kolla om det finns för mig ocksåJo just de byxorna har jag hittat nu med eget val av ras. Miniature Pinscher - LIKE A BOSS.
Vart?Jo just de byxorna har jag hittat nu med eget val av ras. Miniature Pinscher - LIKE A BOSS.