Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar allvarligt på att ge mig själv en sån här i...inte vet jag...höstpresent kanske :D
s-l1600.jpg

Här kommer inte shoppas på länge efter Pollys operation - det blev dyrt :nailbiting:
Men några få saker måste jag ha och ska köpa på utställningen här i Norrkööping i helgen (ska dit och kika - har inget att ställa nu). En Agria-pärm till Skalman att samla alla blivande fina utställningskritiker i :D, en fäll till cykelvagnen och ev en tygbur till. Sen får det vara bra för resten av detta år :o

Igår firade jag att jag fått in pengar på kontot genom att köpa en påse hundgodis och en sån där rejäl bitstock med handtag, som de har på MH och MT. Ni skulle sett hur stora Tinjas ögon blev när hon fick syn på den, hon ställde sig på bakbenen och skickade sig om munnen :rofl:

Köpte ju en cykelvagn till hundarna för ett tag sedan. Idag var första riktiga cykelturen, även om vi bara cyklade 1 km x2. Men så himla smidigt :love: Tage gillar inte att åka själv men med Zvante som sällskap går det jättebra. Zvante är van vid att åka cykelkorg så han tycker inte det är något märkvärdigt :D Nu kan jag lättare ta mig och hundarna till ställen där det är roligare att gå promenader på än vid vårt hus :up::)
Bild från när hundarna teståkte på gårdsplanen häromdagen;
14031580_836745349759349_1189293963_n.jpg

Köpte ju en cykelvagn till hundarna för ett tag sedan. Idag var första riktiga cykelturen, även om vi bara cyklade 1 km x2. Men så himla smidigt :love: Tage gillar inte att åka själv men med Zvante som sällskap går det jättebra. Zvante är van vid att åka cykelkorg så han tycker inte det är något märkvärdigt :D Nu kan jag lättare ta mig och hundarna till ställen där det är roligare att gå promenader på än vid vårt hus :up::)
Bild från när hundarna teståkte på gårdsplanen häromdagen;
14031580_836745349759349_1189293963_n.jpg
Va roligt - jag väntar bara på att min opererade Polly ska kunna få börja promenera igen, så även vi kan premiäranvända nya cykelvagnen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Höstföräldrar 2023

Hund, Katt, Andra Djur