Hur är dom i midjan, låga eller normala?Jag har dom byxorna! Stora i storleken, jag har liksom x-small. Lite stela i början, men när man använt dom ett tag så är dom bekväma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur är dom i midjan, låga eller normala?Jag har dom byxorna! Stora i storleken, jag har liksom x-small. Lite stela i början, men när man använt dom ett tag så är dom bekväma.
Normala tycker jag som inte kan ha låga.Hur är dom i midjan, låga eller normala?
Hur är dom i midjan, låga eller normala?
Toppen och tack även till @Tonto som säger samma sak.Normala tycker jag som inte kan ha låga.
Jag fick ta en strl större har jag för mig. Men jag är inte på den smala sidan!
Toppen och tack även till @Tonto som säger samma sak.
Råkade klicka hem ett par nu när jag fick höra talas om rean . Har suktat efter dom länge
Får bli en julklapp till mig själv.
Såg dom för första gången när jag var ute och tävlade med hundarna i våras, längtat efter dom sen dessJag har också dom byxorna.
Är det? Jag har knappt sett något.. Hade inte haft något emot att köpa fler bra täcken, bra leksaker och hundgodis...Så mycket rea överallt
Jag håller med! Hittade typ noll roliga saker jag ville köpa när jag beställde ett adaptil-halsband (utöver halsbandet då, men det är ju inte så festlig shopping)Är det? Jag har knappt sett något.. Hade inte haft något emot att köpa fler bra täcken, bra leksaker och hundgodis...
Dogmania har rea på flera saker jag vill ha! Och även gottegodis och Hurtta-täcken.Är det? Jag har knappt sett något.. Hade inte haft något emot att köpa fler bra täcken, bra leksaker och hundgodis...
Jo, 10% rabatt på täcken, men det räknar jag inte eftersom det bara blir några få kronor hit och dit. Väntar man några veckor, till mellandagsrean, så lär flera djuraffärer ha betydligt lägre priser på samma produkter.Dogmania har rea på flera saker jag vill ha! Och även gottegodis och Hurtta-täcken.
Nu tycker jag du är lite bitter, faktiskt Jag blir minsann sugen på att köpa ALL THE STUFFS!Jo, 10% rabatt på täcken, men det räknar jag inte eftersom det bara blir några få kronor hit och dit. Väntar man några veckor, till mellandagsrean, så lär flera djuraffärer ha betydligt lägre priser på samma produkter.
Leksakerna var ju tyvärr de utan skinn/päls, så de scrollade jag snabbt förbi
Nu tycker jag du är lite bitter, faktiskt Jag blir minsann sugen på att köpa ALL THE STUFFS!
Håller med. Jag hoppas på en jäkligt bra mellandagsrea iställetRiktigt besikven på dogmanias rea. 10%? Kom igen....ska det vara rea ska det vara ordentligt. Andra affärer som skyltar stort med black Friday har haft MINST 20%. Nej, blev verkligen inget köpt där. De hade lika gärna kunnat strunta i hela grejen.