Är det någon som har den här lilla reflexvästen från Hööks? Är ni nöjda med den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yep! Jag har två och är tokigt nöjd. Reflexen fungerar utmärkt trots att jag haft dem i något år nu. Sitter väldigt bra också.Är det någon som har den här lilla reflexvästen från Hööks? Är ni nöjda med den?
Den nyare? Jag testade den i affär och förutom att den var fulare (står ju "showmaster" stort på ryggen) så tyckte jag inte att det var någon direkt skillnad mellan dem i passformen.@Red_Chili Typiskt, då var den såklart slut i de storlekar som jag behövde... Får testa den andra varianten och hoppas att den duger.
Den nyare? Jag testade den i affär och förutom att den var fulare (står ju "showmaster" stort på ryggen) så tyckte jag inte att det var någon direkt skillnad mellan dem i passformen.
Ja, det var bra på den förra modellen, den lilla gummipluppen med showmaster-text gick att pilla bortJa, varför måste de skriva Showmaster på allt, de kunde väl ha en liten stilig logga istället kan man tycka Tyckte det var smidigt att man kunde justera både hals-och bröstband, men jag får nog ta med odågorna in i butik och testa så de verkligen funkar. Morris har ju hög bröstkorg och smal midja medan Frank är med tunnformad ()så vi får se om den funkar till båda.
Hade velat haft, men går inte med dom knäppa storlekar dom har Finns ingen storlek som är i det bröstmått som mina harYep! Jag har två och är tokigt nöjd. Reflexen fungerar utmärkt trots att jag haft dem i något år nu. Sitter väldigt bra också.
Hade velat haft, men går inte med dom knäppa storlekar dom har Finns ingen storlek som är i det bröstmått som mina har
Storlek S är 36-42 cm i bröstet. Storlek M är 60-68 i bröstet ? Mina tikar är 48 cm runt bröstkorgen och Skalman blir väl runt 50 som vuxen (43 just nu), så inget lär passa. vet inte varför dom ratat dom som har mellan 42-60 i bröstmåttOch jag tycker storlekarna är bra, alla andra västar jag provat har blivit för små i halsen, eller för stora runt bröstkorgen. Skalman kanske kan ha en om han blir biffig som vuxen
Storlek S är 36-42 cm i bröstet. Storlek M är 60-68 i bröstet ? Mina tikar är 48 cm runt bröstkorgen och Skalman blir väl runt 50 som vuxen (43 just nu), så inget lär passa. vet inte varför dom ratat dom som har mellan 42-60 i bröstmått
Så ingen lär kunna ha denna
Ja det är helt tokigt stor skillnad. Frågade dom om det, men dom har inga planer på att göra någon mittemellan-storlekTittade nu, och OJ vilket galet hopp det är mellan S och M. Förstår att du är lite besviken då.
Har själv L till Ebbot, och hoppen mellan M, L, och XL var mer vettiga.
Har den andra varianten. Tog L till labben och den fungerar, men skulle nog behövt en storlek större egentligen.@Red_Chili Typiskt, då var den såklart slut i de storlekar som jag behövde... Får testa den andra varianten och hoppas att den duger.
Fått hem byxorna nu! Tog strl S, är ca 173cm lång och väger 58kg. Dock hade jag önskat dem nååågot tightare, vaderna är väldigt stora. Töjs de mycket efter användning? Ni som har byxorna, tror ni xs blir för små? Vill ha snortighta byxor @Tonto
Dom töjer sig!
Jag är 168 och väger mellan 55-58 kg och har X-small i mina gröna. Mina blå har jag S i och dom känns förstora efter att jag använt dom ett par gånger.
Tack för svar, då blir det retur! Tyvärr är xs i min färg slut ska se om det finns någon annan snygg färg. Annars får jag vänta tills de kommer in igen!
Jag tror faktiskt att det står fel på hemsidan i så fall. Mina tikar är ca 60cm runt bröstkorgen, tror jag, och om jag inte minns helt fel så var det strl L som satt bra på dem i affären.Storlek S är 36-42 cm i bröstet. Storlek M är 60-68 i bröstet ? Mina tikar är 48 cm runt bröstkorgen och Skalman blir väl runt 50 som vuxen (43 just nu), så inget lär passa. vet inte varför dom ratat dom som har mellan 42-60 i bröstmått
Så ingen lär kunna ha denna
Jag ringde och dom gick och mätte åt mig, så det ska stämma med hemsidanJag tror faktiskt att det står fel på hemsidan i så fall. Mina tikar är ca 60cm runt bröstkorgen, tror jag, och om jag inte minns helt fel så var det strl L som satt bra på dem i affären.