Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas ni blir nöjda med byxorna, de ser väldigt sköna ut. En bekant har de i blått camo och de har blekts väldigt mycket i tvätten, men jag vet inte om hon tvättat fel.
Funderar på om jag ska köpa ett BoT täcke till Milou på hundmässan nästa helg. Men vad skulle ni satsat på för något - nättäcket eller det som tål regn? Tänker att användning är före/efter träning, samt eventuellt om det är riktigt kallt ute/bilen.
I och med att han har rätt mycket päls tänker jag att det är onödigt att han ska behöva ha två täcken om det exempelvis regnar. Men det kanske är onödigt att ha ett regntäcke? Vad skulle ni valt?
Hjälper det bra för Rollo med det täcket? Jag har funderat lite på att köpa BoT till Aysu men tvekar på om det är tillräckligt varmtJag upplever att det tjockare täcket är för varmt och tjock för hundar med lite päls. Har det själv till Tonto och kan knappt använda det, jag kommer nog att köpa ett nättäcke istället. Till Rollo så är det bra med det tjocka. Han är alltid så frusen.
Om inte annat så täcker det väldigt bra på våra frusna hundar och du kan ju alltid sätta på en tröja under! Till Kayo har jag precis beställt ettHjälper det bra för Rollo med det täcket? Jag har funderat lite på att köpa BoT till Aysu men tvekar på om det är tillräckligt varmt
Håll hårt i dom eftersom dom slutat med domHööks hade 2st av denna modellen i strl 65 kvar igår, så jag köpte det ena till Mira för 68kr! Ord. pris över 200.
Kommer ihåg det! Är dina bensnören lika långa? Hjälper ju inte allsHåll hårt i dom eftersom dom slutat med dom
Jag jagade förra året och fick tag i sista exemplaret av storlek 35......i Norge Dom va snälla och skickade den hit till Norrköping. Nya modellen dom har är inte alls lika bra, så jag är tacksam om mina håller länge nu
Jag såg att Biltema har en värmebädd för hundar. Tänkte på din Aysu när jag såg den.Hjälper det bra för Rollo med det täcket? Jag har funderat lite på att köpa BoT till Aysu men tvekar på om det är tillräckligt varmt
Hjälper det bra för Rollo med det täcket? Jag har funderat lite på att köpa BoT till Aysu men tvekar på om det är tillräckligt varmt
Jag såg att Biltema har en värmebädd för hundar. Tänkte på din Aysu när jag såg den.
Haha, åh, det måste jag kolla upp! Hon kanske ska få en julklapp ändå..Jag såg att Biltema har en värmebädd för hundar. Tänkte på din Aysu när jag såg den.
Hade en sån till lagotton, satt väldigt bra. Dock varit för snål för att köpa en till labben .Hööks hade 2st av denna modellen i strl 65 kvar igår, så jag köpte det ena till Mira för 68kr! Ord. pris över 200.
Vad har hon för rygglängd? Jag har ett vinterfodrat vinthundstäcke i bävernylon jag behöver sälja som är för stort till mina stora Whippets. Kanske skulle kunna passa henne?Hjälper det bra för Rollo med det täcket? Jag har funderat lite på att köpa BoT till Aysu men tvekar på om det är tillräckligt varmt
Hon brukar ha storlek 55 på täckenVad har hon för rygglängd? Jag har ett vinterfodrat vinthundstäcke i bävernylon jag behöver sälja som är för stort till mina stora Whippets. Kanske skulle kunna passa henne?
Jag pmarHon brukar ha storlek 55 på täcken
Ingen aning - jag klippte av dom då dom satt illa Använder dom utanKommer ihåg det! Är dina bensnören lika långa? Hjälper ju inte alls