Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Strålande! Tack!

För oss hjälper det jättemycket, jag brukar ha det i december för att underlätta nyår. Så hoppas det hjälper er också! :)

Varsågod! Det kändes som bra pris i alla fall :)

Det låter toppen :up: Otis är ju allmänt uppvarvad, så jag tänkte att det kanske kan hjälpa honom lite. Hemma har han i regel inte så stora problem att varva ner, men lite för mycket för att jag ska tycka att det känns helt bra. Kan det hjälpa vore det ju super.
Kör du bara halsbandet eller sprayen/vägguttagsampull också?

@AraSlei
Jag har hittills bara använt halsbandet iom att jag bara använder det under en begränsad tid och tycker att det verkar räcka :) Men visst skulle Otis kastreras framöver?

Svansson var så stressad när han var yngre så det var en av anledningarna till att vår klinik rekommenderade kastrering. Och det hjälpte enormt, helt plötsligt hade han en av-knapp och inte bara olika varianter av att snurra runt uppe i taket typ. Tänker att det kanske hjälper även för er om han ändå ska kastreras :)

@AraSlei
Jag har hittills bara använt halsbandet iom att jag bara använder det under en begränsad tid och tycker att det verkar räcka :) Men visst skulle Otis kastreras framöver?

Svansson var så stressad när han var yngre så det var en av anledningarna till att vår klinik rekommenderade kastrering. Och det hjälpte enormt, helt plötsligt hade han en av-knapp och inte bara olika varianter av att snurra runt uppe i taket typ. Tänker att det kanske hjälper även för er om han ändå ska kastreras :)

Okej :)
Ja, jag planerar att kastrera honom i vår. Då har han fått jaga en hel säsong och han har hunnit bli två år. Jag hoppas att det ska hjälpa honom lite :)

Har köpt finaste julgransdekorationen ever! :love:

8302E7DC-5F34-4594-8AFD-8CFE428CB656_zpsnuknz0vt.jpg

Beställde även ett helsitar täcke. Som såklart var för stort.. eftersom jag aldrig kan lära mig vilken storlek hon har. :banghead:

39F75249-FDE1-4F2D-AC33-1D6852068678_zpsyfqouaxq.jpg

Såå jag fick beställa ett mindre och så slank det med ett värmetäcke från hurtta. För hon fryser ju typ.. aldrig. :cautious:
Mäter du inte innan du beställer? :D
Vilken färg på värmetäcket blev det?

Santo fick hem sitt pinkskydd idag med! Enda stället han pinkat inne på är hos min svärmor, vet inte om det har och göra med hennes hane som flyger på allt och alla så fort han får chansen. Skrev rätt mycket om det när Santo var liten och de passade honom en del när jag jobbade, den hanen hon har måste det vara nått fel på..han kan inte hälsa lugnt och stilla på NÅGON hund utan flyger på direkt (han är 3mån äldre än santo och har haft det beteendet sedan han var liten). Jaja, iallafall är hundarna nästan aldrig med dit men om de ska med någon gång vill jag förhindra att Santo pissar ner deras möbler iallafall.
03809975e31d84143f420416c4ddaf3c7b7c9bd9fd0ddc8365eb81a9a1f94adbb2c136b1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka