SkämsNu kom sista straffet för min budgivning på ebay auktionerna häromdagen, 2 halsband till + en matskål,slutsumma på dom blev hela 29kr,fattar inte hur jag ska ha råd
Det ena halsbandet är tom ett JUL halsband ........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SkämsNu kom sista straffet för min budgivning på ebay auktionerna häromdagen, 2 halsband till + en matskål,slutsumma på dom blev hela 29kr,fattar inte hur jag ska ha råd
Det ena halsbandet är tom ett JUL halsband ........
Floyd, jag hoppas att du kan förlåta mig någon gång...
Beställde även ett Adaptilhalsband till Otis, en hel del tugg och ett blinkhalsband till Floyd.
Floyd, jag hoppas att du kan förlåta mig någon gång...
Beställde även ett Adaptilhalsband till Otis, en hel del tugg och ett blinkhalsband till Floyd.
Dags för julbild snart då
Japp
Måste bara lära honom att sitta still och vänta kvar först
Äsch, det lär ju vara en baggis med honom. Du har ju lyckats göra det med wachtlarna
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa,jag är inte ensamFloyd, jag hoppas att du kan förlåta mig någon gång...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa,jag är inte ensam
Dom halsbanden var dom enda jag fastnade för, men det ljusgröna med pepparkaksgubbar på Tyvärr hittade jag aldrig storlek (längd och bredd) så jag sket i det....Julhalsband,det blev visst 2st
Size: 2.5cm*30-47cmDom halsbanden var dom enda jag fastnade för, men det ljusgröna med pepparkaksgubbar på Tyvärr hittade jag aldrig storlek (längd och bredd) så jag sket i det....
ge mig direktlänk till den du köpt av tack Skalman behöver ett sådant tills han fått kraftig heelerhals och kan ha sitt fina halvstrypSize: 2.5cm*30-47cm
ge mig direktlänk till den du köpt av tack Skalman behöver ett sådant tills han fått kraftig heelerhals och kan ha sitt fina halvstryp [/QUOTE
Tack Jag är så värdelös, för nu hittade jag själv beskrivning när jag letade. Hade inte scrollar tillräckligt långt ner......
Mitt vita är S och det röda LTack Jag är så värdelös, för nu hittade jag själv beskrivning när jag letade. Hade inte scrollar tillräckligt långt ner......
Hittade både i samma storlek nu och en något mindre
Men vad fina! Synd att jag har så stora hundar.. Eller tikarna och BCn kan förmodligen ha L
Vart hittade du adaptil-halsbandet? @AraSlei Och är det någon vits att beställa på nätet eller är det typ lika dyrt som hos vet?
Strålande! Tack!Jag köpte det på zooplus det var extrapris, så det lilla kostade 249 och det stora 299
Tänkte testa på Otis och se om det kan hjälpa honom att varva ner lite inomhus, samt hjälpa lite mot åksjukan.