Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
:o köpt en rosa hurtta summit parka, hurtta regntäcke i blått, stickad grå tröja, rosa hurtta koppel och rosa hurtta halsband... hjälp mig :crazy:
Det kan inte ha blivit billigt :nailbiting:
Jag hoppas det blir Hurtta rea i jul/efter-juj/nyår eller så så att jag kan införskaffa en svart Summit Parka till Skalman. Annars får han köra på mammas begagnade röda värmetäcke av deras gamla modell om det behövs i vinter, så får han ett nytt nästa vinter :D

Det kan inte ha blivit billigt :nailbiting:
Jag hoppas det blir Hurtta rea i jul/efter-juj/nyår eller så så att jag kan införskaffa en svart Summit Parka till Skalman. Annars får han köra på mammas begagnade röda värmetäcke av deras gamla modell om det behövs i vinter, så får han ett nytt nästa vinter :D
Det var det inte :o
Hoppas jag också, ska köpa en overall då!

Jag funderar på om det är något speciellt jag ska hålla utkik efter på stora sthlm nu i helgen... Ni shoppingtokiga, brukar det vara extrapriser där eller är det bättre att vänta på mellandagsrea? :p

Jag funderar på om det är något speciellt jag ska hålla utkik efter på stora sthlm nu i helgen... Ni shoppingtokiga, brukar det vara extrapriser där eller är det bättre att vänta på mellandagsrea? :p

Det finns en del mässerbjudanden, men behöver inte vara bättre än rea.
Jag köpte en Arrak-jacka som var på erbjudande där för rätt mycket billigare, men annars tycker jag att det är rätt lite man "sparar".

Det finns en del mässerbjudanden, men behöver inte vara bättre än rea.
Jag köpte en Arrak-jacka som var på erbjudande där för rätt mycket billigare, men annars tycker jag att det är rätt lite man "sparar".
Då var det som jag misstänkte. Hoppas att hitta provsmak-påsar av olika torrfoder så att jag kan använda det som hundgodis, men annars blir det nog mest att kolla runt i rasmontrar och den där BPH-montern som skulle finnas också. Ställer på söndag men ska dit på lördag också så att Ebrah får bekanta sig lite med miljön, så på lördag ska jag kolla runt.

Då var det som jag misstänkte. Hoppas att hitta provsmak-påsar av olika torrfoder så att jag kan använda det som hundgodis, men annars blir det nog mest att kolla runt i rasmontrar och den där BPH-montern som skulle finnas också. Ställer på söndag men ska dit på lördag också så att Ebrah får bekanta sig lite med miljön, så på lördag ska jag kolla runt.

Smakprover får man ju jättemycket! Brukar komma hem med en hel påse full typ. Speciellt om man säger att man har flera hundar med olika behov eller råkar vara jäääätteintresserad av just deras produkter ;)

Mera shopping..
47403ADD-32E4-4AFC-8285-167264FCD183_zpsqqt1sk1l.jpg

Burfläkt + kylare, leksaksren, ett ben och ett dog copenhagen koppel.

Blev även en flytväst till sommarens äventyr!
D10374CF-43A9-4D98-8AD3-F15EF56ED448_zps4k1re6ks.jpg

Alpina är sjukt pepp! :rofl:

Fick även hem byxorna idag. Ska prova dem imorgon.

Men nu är det köpstopp! Blir inga julklappar för min bortskämda fluffis. :angel:

Någon här som klämt och känt på Hurttas nya extreme warmer ännu? Summit parka vs ultimate warmer, fördelar och nackdelar? Vilket skulle ni ha valt om ni vill ha ett varmt vintertäcke? :) Annat täcke som är riktigt varmt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka