Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan inte ha blivit billigtköpt en rosa hurtta summit parka, hurtta regntäcke i blått, stickad grå tröja, rosa hurtta koppel och rosa hurtta halsband... hjälp mig
Det var det inteDet kan inte ha blivit billigt
Jag hoppas det blir Hurtta rea i jul/efter-juj/nyår eller så så att jag kan införskaffa en svart Summit Parka till Skalman. Annars får han köra på mammas begagnade röda värmetäcke av deras gamla modell om det behövs i vinter, så får han ett nytt nästa vinter
Är det du eller vovven som fyller år? Grattis!köpt en rosa hurtta summit parka, hurtta regntäcke i blått, stickad grå tröja, rosa hurtta koppel och rosa hurtta halsband... hjälp mig
TackÄr det du eller vovven som fyller år? Grattis!
Jag funderar på om det är något speciellt jag ska hålla utkik efter på stora sthlm nu i helgen... Ni shoppingtokiga, brukar det vara extrapriser där eller är det bättre att vänta på mellandagsrea?
Då var det som jag misstänkte. Hoppas att hitta provsmak-påsar av olika torrfoder så att jag kan använda det som hundgodis, men annars blir det nog mest att kolla runt i rasmontrar och den där BPH-montern som skulle finnas också. Ställer på söndag men ska dit på lördag också så att Ebrah får bekanta sig lite med miljön, så på lördag ska jag kolla runt.Det finns en del mässerbjudanden, men behöver inte vara bättre än rea.
Jag köpte en Arrak-jacka som var på erbjudande där för rätt mycket billigare, men annars tycker jag att det är rätt lite man "sparar".
Då var det som jag misstänkte. Hoppas att hitta provsmak-påsar av olika torrfoder så att jag kan använda det som hundgodis, men annars blir det nog mest att kolla runt i rasmontrar och den där BPH-montern som skulle finnas också. Ställer på söndag men ska dit på lördag också så att Ebrah får bekanta sig lite med miljön, så på lördag ska jag kolla runt.
Det råkar nog jag också ha sagt .Smakprover får man ju jättemycket! Brukar komma hem med en hel påse full typ. Speciellt om man säger att man har flera hundar med olika behov eller råkar vara jäääätteintresserad av just deras produkter
Yeah rightMen nu är det köpstopp! Blir inga julklappar för min bortskämda fluffis.
Hahaha! Vi får väl se om jag lyckas..Yeah right
Kayo's täcke är här och sitter som en smäck! Synd han lär växa ur det fort
Jag köpte ett BoT åt Tonto förra vintern, jag var inte lika duktig på att gissa storlek som dig. Han har nu ett år senare vuxit i täcket.