Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ett liknande till mupphunden, ska erkänna att jag sällan använder det och när jag gör det vandrar tankarna alltid iväg till rattmuffar.Har idag köpt världens fulaste halsband (enligt mig) till ena hunden, har letat som en galning efter ett halsband med rejält med ludd bara för Whippan får skav av sina halsband just nu av någon anledning.
Fick svänga in på Hööks för att kika där och hittade ett med massa ludd, men såklart jättefult men har inte hittat något luddhalsband någon annanstans så jag får bara stå ut med att den är ful.
Jag tycker den ser för liten ut, för det är inte skönt för hunden när det sitter tajt framme vid bogen - blir även risk för skav vid frambenen av sömmen dåSvängde in en snabbis på Hööks idag, när jag ändå "hade vägarna förbi"
Resulterade i två leksaker, en tröja och ett halsband som givetvis var allderles för stort.
Men på tal om storlekar, hur tight ska egentligen en tröja sitta? Ser den här för liten ut? Tänker främst över bogen och axlarna.
Ja jag jämför ju med mina små hundar där det ofta diffar minst 5 cm. På en stor hund kanske det diffar flera decimeter Så köp en 60 cm minstJa, jag tror att han skulle få skav av den här om man tar en promenad t.ex... Ändå är det strl 55, hans Hurttatäcke har han 45 i men det är kanske som du säger att tröjorna är mindre. Tack för input!
Jag håller med @russinbulleJa, jag tror att han skulle få skav av den här om man tar en promenad t.ex... Ändå är det strl 55, hans Hurttatäcke har han 45 i men det är kanske som du säger att tröjorna är mindre. Tack för input!
Svängde in en snabbis på Hööks idag, när jag ändå "hade vägarna förbi"
Resulterade i två leksaker, en tröja och ett halsband som givetvis var allderles för stort.
Men på tal om storlekar, hur tight ska egentligen en tröja sitta? Ser den här för liten ut? Tänker främst över bogen och axlarna.
Har idag köpt världens fulaste halsband (enligt mig) till ena hunden, har letat som en galning efter ett halsband med rejält med ludd bara för Whippan får skav av sina halsband just nu av någon anledning.
Fick svänga in på Hööks för att kika där och hittade ett med massa ludd, men såklart jättefult men har inte hittat något luddhalsband någon annanstans så jag får bara stå ut med att den är ful.
Vad smart du är, då ska jag iväg och köpa nosludd så jag slipper titta på det fula halsbandet och kan bara sätta på nosludd på något av dom gamla halsbanden!Kan du inte bara trä ett nosludd över ett befintligt halsband?
Hängmatta ? Det är väl ingen katt hellerÅååååååååååh! Jag såg en hängmatte säng på ebay som Gissa jätte gärna hade velat ha Vi har ju inga sängar/bäddar sen innan
"hängmatta" den påminde en del om hastflickas bäddar,som en stomme med en matta spänd i.Hängmatta ? Det är väl ingen katt heller
Ja, jag tror att han skulle få skav av den här om man tar en promenad t.ex... Ändå är det strl 55, hans Hurttatäcke har han 45 i men det är kanske som du säger att tröjorna är mindre. Tack för input!
Den har jag också gått på,nu läser jag noggrant måtten på bädden och då har jag bara en liten pinne flickaJag köpte en bädd på ebay i storlek XL. Det måste vara små hundar i Kina.. mina hundar ryms inte
exakt så,- några cm tillJag misstänker att de med tröjorna mäter hela tröjans längd, inkl kragen alltså, inte från manke till svansrot som på täcken...
pytteliten bild men en sådan härHängmatta ? Det är väl ingen katt heller
Fasen - ser ju inte ens med förstoringsglaspytteliten bild men en sådan här