Kanske inte helt till hundarna, men Charlie har godkänt det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte en sådan för 50 kr på Biltema tror jag för några år sedan....dock nylontyg inte sammet men ändå...Tror mina skulle vilja ha en sån här, men har inte plats
Det enda jag vänder mot på just denna är att jag hellre skulle vilja se 4 ben - den ser lite ostadig ut om en flygande heeler ska hopa upp och lägga sig därJag köpte en sådan för 50 kr på Biltema tror jag för några år sedan....dock nylontyg inte sammet men ändå...
Kanske inte helt till hundarna, men Charlie har godkänt det
Teezily heter det. De trycker upp tröjor efter "kampanjer". Den här finns kvar.Vart köpt du denna tröja nånstans?
Vem var det som sa att hens hund inte skulle få några julklappar i år?Lite snäll har hon varit i år!
Kan tyvärr inte hjälpa vad tomten kommer med.Vem var det som sa att hens hund inte skulle få några julklappar i år?
Ah glömde, då förstår jagKan tyvärr inte hjälpa vad tomten kommer med.
Har nu beställt det här:
och en del träningskläder till mig samt saker att sy dragselar av.
Ni kanske kan gissa vad vi ska roa oss med senare
Varifrån beställde du? Jag har en dragsele till Ebrah redan, men nu funderar jag på att sy en till henne också, för jag tror att den kan bli att sitta ännu bättre då. Dessutom är det ju snyggare med två selar i samma modell Såå imorgon ska jag gå till myrorna och titta efter tyg att fodra en till sele med. (Köper det medta begagnat, trivs bäst med det)Jag har också köpt ett sånt idag! Plus draglina (utan expander eftersom det är elastik i bältet, såg att ni hade diskuterat det i en annan tråd). Jag hoppas det blir bra, hunden är taggad iaf
Mina tyckte att den var jättebraJag köpte en bädd på ebay i storlek XL. Det måste vara små hundar i Kina.. mina hundar ryms inte
Någon som har tips på en klicker som man inte får ont i öronen av om man har känslig hörsel som jag? Kommer användas främst hemma och ute på promenader så den behöver inte kunna överrösta allt för mycket buller.
Tänkte direkt på sådana som på @Monifa s andra bild. Jag hade sådan förut, helt fantastisk just pga det snälla ljudet (jag har känslig hörsel, framförallt när det gäller skarpa/metalliska ljud).Någon som har tips på en klicker som man inte får ont i öronen av om man har känslig hörsel som jag? Kommer användas främst hemma och ute på promenader så den behöver inte kunna överrösta allt för mycket buller.