Tror mina skulle vilja ha en sån här, men har inte plats
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittade du domTror mina skulle vilja ha en sån här, men har inte plats
Bra fråga, har bara sett bilder och googlade hund + stolVar hittade du dom
Köp inte den. De är skit, vassa kanter på metallen, sidorna är typ papp.Om man ska köpa sig en transportbur vilken rekommenderar ni då?
Hittade denna på rea, vet ni om de är nåt att ha?
Det är till en boxer. Plats i bilen har vi gott om så där finns inga vidare begränsningar.
Om man ska köpa sig en transportbur vilken rekommenderar ni då?
Det är till en boxer. Plats i bilen har vi gott om så där finns inga vidare begränsningar.
Min mellanhund bröt sig ur en sån där på 3 minuter
Att du ens blir förvånad?Gissa förvåningen när jag öppnade flakluckan och Otis satt ovanpå buren i stället för i den...
Var sugen på att köpa en sån bur först, men nej..
Att du ens blir förvånad?
De är äckligt dyra! Handlar bara där om de har någon rolig kampanj. Fast jag upptäckte härom dagen att de är billigare på tillskotten som hon får än våra vanliga lilla butik där vi brukar handla.Jag fick förresten en liten chock idag när jag traskade in på Arken Zoo.
De har fått in leksaker nu som påminner mycket om de som finns på Dogmania, dragkampsleksaker med fårskinn och lite annat kul. Meen de som på dogmania kostar ca 200kr kostade minst 350kr på Arken, och några som kostar 150kr på Dogmania kostade nästan 300kr på Arken
Sedan hade de dessutom en reflexväst som jag tyckte att var riktigt snygg och som jag gärna skulle ha köpt till Ebrah. Hoppades på att den skulle kosta 80-120kr ungefär. 350kr även för den, om det inte var ännu mer.
Nog för att jag vet att deras saker brukar vara mycket dyrare än på andra ställen, men det börjar kännas överdrivet nu
Jag gick dit för att hämta ut en påse Mush Vaisto (fick kupong för sådan på sthlm hundmässa), passade på att köpa godis som var billigare för medlemmar också, för jag har visst råkat bli medlem i deras kundklubb någon gång. Trist att de är så dyra, för butiken är helt ok i övrigt. Visst att det kostar mer att driva en fysisk butik än en internetbaserad, men ja, alltså, det är så extrem(!) prisskillnad även mot andra fysiska butikerDe är äckligt dyra! Handlar bara där om de har någon rolig kampanj. Fast jag upptäckte härom dagen att de är billigare på tillskotten som hon får än våra vanliga lilla butik där vi brukar handla.
Jag fick förresten en liten chock idag när jag traskade in på Arken Zoo.
De har fått in leksaker nu som påminner mycket om de som finns på Dogmania, dragkampsleksaker med fårskinn och lite annat kul. Meen de som på dogmania kostar ca 200kr kostade minst 350kr på Arken, och några som kostar 150kr på Dogmania kostade nästan 300kr på Arken
Sedan hade de dessutom en reflexväst som jag tyckte att var riktigt snygg och som jag gärna skulle ha köpt till Ebrah. Hoppades på att den skulle kosta 80-120kr ungefär. 350kr även för den, om det inte var ännu mer.
Nog för att jag vet att deras saker brukar vara mycket dyrare än på andra ställen, men det börjar kännas överdrivet nu