Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissa vem som beställt en boxgardinJag gick bananas på Biltemas cykelkorgar häromdagen, så nu är hundbilen 2.0 inredd och klar
Hade sedan tidigare en "boxgardin" från Jacson som jag tycker är himla smidig.
och alltså, det ser ju stökigt ut på bild, men är faktiskt riktigt välordnat
Jag köpte två stora cykelkorgar, de som hänger innerst, och två mindre. I den övre stora har jag alla dummies, i den undre har jag handdukar och täcken (samt ett sittunderlag och en pall, tydligen ). Himla smidigt att bara kroka ner dummie-korgen och bära med den ut när man ska träna I de två små har jag en torrboll och vantar samt apportkastare + skott till den.
I boxgardinen har jag allt annat Minidummies, tennisbollar, bajspåsar, första hjälpen, spårlinor, extrakoppel...
Gissa vem som beställt en boxgardin
Vilken tur! Jag har bara en vanlig dubbelbur än så länge i caddyn!Hahaha Det gjorde du rätt i! Jag hade denna på min vanliga dubbelbur tidigare, vid sidan om. Funkar prima det också
Det där med boxgardinen var riktigt smart,jag har 3 st i olika färger,nu vet jag vad jag ska göra med den lila.Jag gick bananas på Biltemas cykelkorgar häromdagen, så nu är hundbilen 2.0 inredd och klar
Hade sedan tidigare en "boxgardin" från Jacson som jag tycker är himla smidig.
och alltså, det ser ju stökigt ut på bild, men är faktiskt riktigt välordnat
Jag köpte två stora cykelkorgar, de som hänger innerst, och två mindre. I den övre stora har jag alla dummies, i den undre har jag handdukar och täcken (samt ett sittunderlag och en pall, tydligen ). Himla smidigt att bara kroka ner dummie-korgen och bära med den ut när man ska träna I de två små har jag en torrboll och vantar samt apportkastare + skott till den.
I boxgardinen har jag allt annat Minidummies, tennisbollar, bajspåsar, första hjälpen, spårlinor, extrakoppel...
Åh, jag älskar de personliga almenackorna! Hade en förra året, tyvärr var jag dum nog att strunta i år. Men funderar på att beställa hem en snart.Beställde precis en personlig almanacka, för att lättare kunna hålla koll på Aysus rehab, Ebrahs träning osv.
Nä, kopiorna är minst lika braKöpte en furminator stl M för korthåriga hundar idag. Tycker vår stålkarda är bra men undrar om inte furminatorn är snäppet bättre. Men undrar om den verkligen är värd sitt pris .
Visste inte ens det fanns kopiorNä, kopiorna är minst lika bra
Visste inte ens det fanns kopior
Har du inte hittat till ebay?Visste inte ens det fanns kopior
Det vill du inte vetaEn av djuraffären här hade säkert 2-3 olika kopior dvs samma typ av kamma men annat märke. Köpte en sån och är jättenöjd, används för att kamma bort ullen men den sparar det sträva
Vad kostar en furminator egentligen?
Jag betalade ca 100 kr för min kopia storlek small.
Bara ytterst sällan.Har du inte hittat till ebay?