Jag har ett från Mach, inte så fancy men har hållt för Pästen i nästan 4 år och ser fortfarande ut om nytt.Bästa stället att beställa specialdesignade, breda halsband? Tell me!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett från Mach, inte så fancy men har hållt för Pästen i nästan 4 år och ser fortfarande ut om nytt.Bästa stället att beställa specialdesignade, breda halsband? Tell me!
Då kan du ju trösta dig med att du i alla fall inte köpt de dyraste borstarna, tänk så duktig och sparsam du är!
Bästa stället att beställa specialdesignade, breda halsband? Tell me!
Jag gillar Loboos!Bästa stället att beställa specialdesignade, breda halsband? Tell me!
Om man vill ha i läder kan jag rekommendera vld sweden.Bästa stället att beställa specialdesignade, breda halsband? Tell me!
Blir inget sånt numera sedan jag blivit beroende av färdtjänst. Numera är det Animail som gäller o kycklingdetaljer o diverse från mataffären.Här är verkligen shop-stopp, förutom käk till hundarna då. Så då får jag lägga på lite extra där bara för att. Har egentligen tvärfullt i frysen, men imorgon hämtar jag lite kalvnackar, lammnackar, kycklingfötter, lite lammvom och vildand. Lite att varva med behövs
Så tråkigtBlir inget sånt numera sedan jag blivit beroende av färdtjänst. Numera är det Animail som gäller o kycklingdetaljer o diverse från mataffären.
Häromi har en variant som verkar riktigt braVar hittar jag bra retrieverkoppel, gärna 220 cm långa, med reflex och olika färger?
Var hittar jag bra retrieverkoppel, gärna 220 cm långa, med reflex och olika färger?
Tänkte ha olika färger och deras m reflex är väl bara svart? Annars har vi ett helt gäng av Biltemas retrieverkoppel, gillar dom skarpt!Om du kan tänka dig att tulla på längden har Biltema 185cm långa, med reflex
Mina favoritkoppel är från Biltema, gillar både de med och de utan reflex. Bra pris med
Tänkte ha olika färger och deras m reflex är väl bara svart? Annars har vi ett helt gäng av Biltemas retrieverkoppel, gillar dom skarpt!
Ni som har koll på allt:
Rakapparat/klippmaskin för hundpäls, typ terrierpäls. Sträv/slät men tät.
Vilken är bäst?
Pris är irrelevant.