Vilket objektiv? Pris?
Haha, berättar mer när/om jag köper det. Är inte säker på att det är så bra som jag hoppas på, men det är ett rejält tele, så mycket går att säga i alla fall.
Något från Nikon, typ 25k..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket objektiv? Pris?
Haha, berättar mer när/om jag köper det. Är inte säker på att det är så bra som jag hoppas på, men det är ett rejält tele, så mycket går att säga i alla fall.
Ah. Ungefär vad det jag ska kolla på kostar om man köper Nikons version. (Jag ska kolla på ett från Sigma, så det är billigare.)Något från Nikon, typ 25k..
Jag har "shoppat" dobermannläger plats i Juli, tänkte vara med i IPOgruppen. Ska bli kul att få träffa @Voff och dobbisfolk!
Ammos uppfödare ska dit bla
Haha låter perfekt!Ta med dig stor plånbok för hundbutiken på området har bytt ägare och byggt om och är nu fylld med en massa kul och nyttigt för skydd mm. Var på vippen att promenera ut med två skul förra helgen men insåg min ekonomis begränsning
Någon som vet vart man skulle kunna köpa customized tikskydd?
Möjlighet att välja färg, kanske en liten spets och brodyr/tryck.Det låter som något för oss, haha.
Vad vill du ha för custom?
Möjlighet att välja färg, kanske en liten spets och brodyr/tryck.
Jag tror faktiskt inte att det finns men @Blueberry kanske kan fixa detUrsäkta men VA?
Finns sådant? Själv köpte vi ett nytt igår och det var inte särskilt populärt.
Eller ett med vettig kardborre som håller för användning...Jag struntar i hur tikskydden ser ut men jag vill gärna ha ett som håller för vassa tänder..
Finns många som syr tikskydd, då får du välja en del självMöjlighet att välja färg, kanske en liten spets och brodyr/tryck.
Sy själv eller måttbeställa av @tott ?Vilka krav ni har på tikskydd! Själv skulle jag vara glad om jag hittade något som faktiskt satt bra.. färg eller liknade struntar jag fullständigt i... själva delen som går mellan benen är på tok för kort på alla som är tillräckligt smala i midjan. De som är tillräckligt långa där, de är för stora i midjan och för breda.
Dom fungerar inte alls här - för lätta/för strechiga att ta sig urJag älskar Pritax trosskydd. Lätta att sätta på och ta av, mjukt material som går snabbt att tvätta och torka (typ baddräktstyg) och inga kanter eller band som skaver mot pälsen.
Finns i rosa med rosett eller svart med svart/vit rosett