Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir ingen Julius K9 till odågan då den satt riktigt dåligt på honom... Så jakten fortsätter och jag funderar på DOG Copenhagen eller Ruffwear. Några tankar? Vilken skulle ni välja?
De ser rätt lika ut och vad jag se så hamnar de i ungefär samma prisklass :)

Blir ingen Julius K9 till odågan då den satt riktigt dåligt på honom... Så jakten fortsätter och jag funderar på DOG Copenhagen eller Ruffwear. Några tankar? Vilken skulle ni välja?
De ser rätt lika ut och vad jag se så hamnar de i ungefär samma prisklass :)
Jag är supernöjd med mina Dog Copenhagen - men tänket nog välja Ruffwear nästa gång då dom är oerhört lika. Dock är det små, små detaljer som gör att jag tycker Ruffwear ser något bättre ut :)

Råkade klicka hem varsitt halsband från Etzy till grabbarna :love: 5,5 cm brett!
1937530837cfb06e537aad89ad7ed64603df0e9e525876c19b0c97f6931a84c3dce005d7.jpg

Otroligt fint!
Hur funkar sådana halsband på pälsbollar? När jag ska skaffa hund blir det en Finsk Lapphund. Men jag vill ha fina, breda, broderade hasband. Dålig kombo?
Breda syns lite mer än "vanliga" men inte mycket. Det försvinner i pälsen. Nu har jag inte finsk lapphund men fluff ändå, eurasier.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
813
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
935
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix