Jag kanske får beställa en från dogmania och testa iallafall då. De har ju fri frakt hela helgen.Vet tyvärr bara webbshopper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kanske får beställa en från dogmania och testa iallafall då. De har ju fri frakt hela helgen.Vet tyvärr bara webbshopper
Jag är iaf nöjd med mina ruffwear!Blir ingen Julius K9 till odågan då den satt riktigt dåligt på honom... Så jakten fortsätter och jag funderar på DOG Copenhagen eller Ruffwear. Några tankar? Vilken skulle ni välja?
De ser rätt lika ut och vad jag se så hamnar de i ungefär samma prisklass
En gång ruffwear alltid ruffwear.Jag är iaf nöjd med mina ruffwear!
Jag är supernöjd med mina Dog Copenhagen - men tänket nog välja Ruffwear nästa gång då dom är oerhört lika. Dock är det små, små detaljer som gör att jag tycker Ruffwear ser något bättre utBlir ingen Julius K9 till odågan då den satt riktigt dåligt på honom... Så jakten fortsätter och jag funderar på DOG Copenhagen eller Ruffwear. Några tankar? Vilken skulle ni välja?
De ser rätt lika ut och vad jag se så hamnar de i ungefär samma prisklass
Råkade klicka hem varsitt halsband från Etzy till grabbarna 5,5 cm brett!
Breda syns lite mer än "vanliga" men inte mycket. Det försvinner i pälsen. Nu har jag inte finsk lapphund men fluff ändå, eurasier.Otroligt fint!
Hur funkar sådana halsband på pälsbollar? När jag ska skaffa hund blir det en Finsk Lapphund. Men jag vill ha fina, breda, broderade hasband. Dålig kombo?
Otroligt fint!
Hur funkar sådana halsband på pälsbollar? När jag ska skaffa hund blir det en Finsk Lapphund. Men jag vill ha fina, breda, broderade hasband. Dålig kombo?
Otroligt fint!
Ser lite roligt ut.Otroligt fint!
Grattis o välkommen i uppfödarklubbenJag har shoppat en sån här
Tack! Har dock bestämt mig för att inte regga kennelnamn än, har inte hittat rätt namn än, och man är ju fast med det sen i all framtid. Första kullen blir alltså utan prefixGrattis o välkommen i uppfödarklubben