Hm - i affärer/kiosker som säljer löstobak för folk som gör sitt eget snus
Aha!
Jag ska forska lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm - i affärer/kiosker som säljer löstobak för folk som gör sitt eget snus
Kolla på partykungen.se, sök på "Prillan snusdosa" dom är i plast med skruvlock. Jag har sådana att ha kladdigt hundgodis iOooh, var köper man såna?
Tack! Ska kolla på den.Från balanshoj Bara att mäta styrstammen så den passar
Hur är de i storleken?Ett par Silence Pro från Fritidsfabriken! Såå sköna och så mycket bättre än mina andra byxor därifrån (nordwand pro)!
Fäen, jag tror jag snart behöver en jag med nu ! Har glömt adressen där dom går att beställa - kan du PM:a mig
Nu har jag fått hem min dogofax! Jag ÄLSKAR den, sååå fin!
Hur är de i storleken?
Har ett par andra från Fritidsfabriken i S men de sitter väldigt pösigt. Har S i andra märken.
Då borde de sitta tajt på mig, är lika lång men lite tyngreJag köpte en par Silence Pro, Jag tog X-small som sitter rätt så tight.
Jag är 170 cm lång och väger nog 57 kg.
Stora! Jag har S i dessa och de sitter bra. Har M på mina nordwand och de känns mindre och jag kan inte knäppa de i midjan..Hur är de i storleken?
Har ett par andra från Fritidsfabriken i S men de sitter väldigt pösigt. Har S i andra märken.
Nu blev jag ju sugen. De är mjukare än nordwand alltså? Är de prassliga?Stora! Jag har S i dessa och de sitter bra. Har M på mina nordwand och de känns mindre och jag kan inte knäppa de i midjan..
Mycket mjukare och lite tunnare då! Perfekta sommarbyxor! Jag tycker inte de är prassliga utan bara mjuka och sköna. Fastnar inte hår på de heller som på nordwand pro..Nu blev jag ju sugen. De är mjukare än nordwand alltså? Är de prassliga?
Helt off topic här men iaf
Vad har ni för underlägg/bädd i bilburarna? Behöver köpa nytt till nya burarna.
Gärna nått som ligger stabilt och still då ena vovven gärna gräver ner sig under filtarna och ligger direkt mot hårda golvet.
Leksaker! Godis! Massa söta små selar och halsband!Är så sjukt shoppingsugen till valpen. Men har ingen aning om vad jag ska köpa till den.
Ikeas badrumsmattor med antiglid på undersidan. Har en som gärna knölar ihop det mesta, men han accepterar de här hyffsatHelt off topic här men iaf
Vad har ni för underlägg/bädd i bilburarna? Behöver köpa nytt till nya burarna.
Gärna nått som ligger stabilt och still då ena vovven gärna gräver ner sig under filtarna och ligger direkt mot hårda golvet.