Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon här inne som har tips på tugg för känslig mage? Ena hunden har haft problem med magen och enbart ätit veterinärfoder ett bra tag men vi ska nu börja introducera lite annat också. Det verkar inte vara några allergier som är problemet och han har varit bra i magen nu i 2+ månader. Han klarar av att äta kokt kyckling och har fått enstaka godisbitar av torkad kyckling och anka utan problem. Några tips? :)

Lite inne på en sådan från Let´s Deal men är lite feg när man inte kan prova.

8558254.jpg

Någon här inne som har tips på tugg för känslig mage? Ena hunden har haft problem med magen och enbart ätit veterinärfoder ett bra tag men vi ska nu börja introducera lite annat också. Det verkar inte vara några allergier som är problemet och han har varit bra i magen nu i 2+ månader. Han klarar av att äta kokt kyckling och har fått enstaka godisbitar av torkad kyckling och anka utan problem. Några tips? :)

Ren gissning - Klövar? Våra älskar dom och dom får inte loss några stora bitar som kan irritera magen tänker jag. Klövarna håller i oändlighet :)

Ren gissning - Klövar? Våra älskar dom och dom får inte loss några stora bitar som kan irritera magen tänker jag. Klövarna håller i oändlighet :)
Kollade lite snabbt på Tuggmästaren och de har klövar med ben och päls kvar, är det sådana du ger till dina? Får de klövarna inomhus?

Kollade lite snabbt på Tuggmästaren och de har klövar med ben och päls kvar, är det sådana du ger till dina? Får de klövarna inomhus?

Njae, mina får torkade koklövar men de finns tyvärr på väldigt få ställen. Köper mina i en djuraffär i Malmö, de säljs också ibland på utställningar i en viss monter jag glömt namnet på.. Testa att söka för jag tror jag hittat en sida någon gång som har dom!

Var inne på Arken Zoo och såg massa fina halsband till hundarna men inget fick följa med hem tyvärr, istället satte jag mig vid datorn och beställde hem slalombågar. :angel: Här ska det tragglas slalom! :devil:

Jag har lyckats få min man att GÖRA ett tävlingsmässigt slalom till mig :eek::confused::love: Ska göra egna slalombågar under veckan.

Vi har trädgårdsslalom sedan innan, men Ivan är hopplös och behöver nöta vanligt slalom eftersom han tydligen inte kan generalisera i det här fallet... :arghh:

Äntligen har jag shoppat något roligare än medicin och veterinärfoder! :banana:

• En burk hyaluron från Svenska djurapoteket, thanks to jäkligt generös rabattkod via SBK (är visserligen ej medlem, det funkade ändå pga noll kontroll - tips! :angel:).
  • En kort utbildning som balansbollsinstruktör i Helsingborg i mitten av maj. Kul! :up:

Min Arrak-jacka har blivit lite följetong :D
Jag skickade tillbaka min gamla (som tappat färgen)i torsdags förra veckan och redan igår måndag fick jag en ny - snabba bud. Dock visade sig att den nya har galet långa ärmar - längre än vad dom ska vara :meh: Men idag har jag skickat den åter och dom ska leta fram en som har kortare ärmar åt mig, så jag slipper drunkna :o
:p Är dom lika snabba som dom hittills varit, så är den här innan veckan är slut :)

Min Arrak-jacka har blivit lite följetong :D
Jag skickade tillbaka min gamla (som tappat färgen)i torsdags förra veckan och redan igår måndag fick jag en ny - snabba bud. Dock visade sig att den nya har galet långa ärmar - längre än vad dom ska vara :meh: Men idag har jag skickat den åter och dom ska leta fram en som har kortare ärmar åt mig, så jag slipper drunkna :o
:p Är dom lika snabba som dom hittills varit, så är den här innan veckan är slut :)
Men vilket krångel! Jag är sugen på en Arrak-väst men nu vet jag inte om jag vågar! :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka