Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min nya fina draglina samt nacklina fick jag hem idag :love: Jag har givetvis redan testat den :bump:

17493826_417829198578958_2217345289683992576_n.jpg

Köpte en dragsele beg. av en kompis den dyker nog upp i veckan :) Igår hämtade jag ut dragarmen till kickbiken och tidigare har jag ju fått hem nacklina samt draglina för två. Nu jäklar :D

Vart köpte du draglinan? Visst är det "inbyggd" expander i den? :)

Jag köpte den från en privatperson via en facebookgrupp, hundslädar och draghundstillbehör köpes/bytes/säljes heter den. Ja, det är expander både i själva stamlinan samt i vardera lina som hundarna har.

984020_10155085170462456_2797469579847779112_n.jpg

Jag fyndade på Hööks förra veckan. Några grejer var halva reapriset. Sen hade de 15% på alla hundsaker. Sen passade jag på att vara där på "medlemsmingel" och då fick man ytterligare 20% rabatt.
Det blev reflexsaker och lite godis. Ena täcket var en storlek för liten, men eftersom jag ska använda det just för synligheten och inte värmen så känns det som det inte gör något att det är för kort. Och det var halva reapriset.

JA ju, för 2 veckor sen beställde jag hem dofter till nosework också. Ska bli spännande att se vad vovvarna tycker om det (och alla snusare jag känner donerar snällt dosor)
23042190-nWP8W.jpg

JA ju, för 2 veckor sen beställde jag hem dofter till nosework också. Ska bli spännande att se vad vovvarna tycker om det (och alla snusare jag känner donerar snällt dosor)
23042190-nWP8W.jpg

Mina hundar tycker att snus luktar ÄCKEL OCH VIDER, och gillar inte ens diskade snusdosor - då don't get your hopes up bara. Om du har Flying Tigers/TGR i närheten har de massor av roliga och billiga grejer att använda till NW. Till och med möbeltassar i olika storlekar :D

Mina hundar tycker att snus luktar ÄCKEL OCH VIDER, och gillar inte ens diskade snusdosor - då don't get your hopes up bara. Om du har Flying Tigers/TGR i närheten har de massor av roliga och billiga grejer att använda till NW. Till och med möbeltassar i olika storlekar :D
Haha får testa. Men jag har fått några andra små askar också, som det varit leksaker i eller nåt sånt. Lite mindre än snusdosorna

Det finns tomma dosor att köpa och jag skulle hellre köpa det är använda :p Och det ska ju inte lukta en massa annat när man lär in dofter :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka