Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nacklina?Min nya fina draglina samt nacklina fick jag hem idag Jag har givetvis redan testat den
Nacklina?
Fast till deras försvar så har dom varit otroligt tillmötesgående hela tiden och hjälpsammaMen vilket krångel! Jag är sugen på en Arrak-väst men nu vet jag inte om jag vågar!
Vart köpte du draglinan? Visst är det "inbyggd" expander i den?Min nya fina draglina samt nacklina fick jag hem idag Jag har givetvis redan testat den
Vart köpte du draglinan? Visst är det "inbyggd" expander i den?
Det låter lovande iaf!@mysboll jag har en grön väst från arrak, älskar den
Å vilken dragarm har du köpt? Ska köpa en jag med, dock till cykel.Köpte en dragsele beg. av en kompis den dyker nog upp i veckan Igår hämtade jag ut dragarmen till kickbiken och tidigare har jag ju fått hem nacklina samt draglina för två. Nu jäklar
Från balanshoj Bara att mäta styrstammen så den passarÅ vilken dragarm har du köpt? Ska köpa en jag med, dock till cykel.
Jag har deras softshell väst, acudia kanske den heter? Och deras rosa väst (som även finns i knallgrönt) Är jättenöjd!Det låter lovande iaf!
Camas har också, har köpt två linor av henne hon har en hemsida och fb-sida tror jagVart köpte du draglinan? Visst är det "inbyggd" expander i den?
JA ju, för 2 veckor sen beställde jag hem dofter till nosework också. Ska bli spännande att se vad vovvarna tycker om det (och alla snusare jag känner donerar snällt dosor)
Haha får testa. Men jag har fått några andra små askar också, som det varit leksaker i eller nåt sånt. Lite mindre än snusdosornaMina hundar tycker att snus luktar ÄCKEL OCH VIDER, och gillar inte ens diskade snusdosor - då don't get your hopes up bara. Om du har Flying Tigers/TGR i närheten har de massor av roliga och billiga grejer att använda till NW. Till och med möbeltassar i olika storlekar
Det finns tomma dosor att köpa och jag skulle hellre köpa det är använda Och det ska ju inte lukta en massa annat när man lär in dofterMina hundar tycker att snus luktar ÄCKEL OCH VIDER, och gillar inte ens diskade snusdosor - då don't get your hopes up bara. Om du har Flying Tigers/TGR i närheten har de massor av roliga och billiga grejer att använda till NW. Till och med möbeltassar i olika storlekar
Det finns tomma dosor att köpa och jag skulle hellre köpa det är använda Och det ska ju inte lukta en massa annat när man lär in dofter
Hm - i affärer/kiosker som säljer löstobak för folk som gör sitt eget snusOooh, var köper man såna?