Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag har shoppat en hel del dessa dagarna,
köpte en begagnad tekna s line och fick ett dressyrträns och en sadelgjord på köpet :)4500kr, sen idag så var det utförsäljning så där blev det ett tjockt polypadd aktigt schabrak, en förbygel, ett skärp och ett par tyglar(tyvärr så såg jag när jag kom hem att det var ponny storlek på det). allt för 150kr.

lite fynd dvs :)

@Buck bilder!!!!

Min senaste shopping

NAF till Fillis

Långärmad tävlingströja från Pikeur med underbart gosig insida

vita ridbyxor

body bandage

BoT fleece och ljusblå skydd

Jag hade behövt klä in halva min bruna puff i body bandage just nu, får ju skav av både skänklar och schabrak i pälstider även om man har mjukt schabrak osv :D

kommer här ;)
beg globus träns, beg sadelgjord och det jag köpte idag :) tränset och gjorden ville jag egentligen inte ha då jag har tillräckligt men fick det på köpet med sadeln (dvs inget man säger nej åt ;)), tränset sitter dock (trots att det är ett pullback träns med konstigt nackstycke,) väldigt bra och hästen verkar acceptera det :). gjorden ska säljas på nästa loppis då den är för smal för hästen. irriterande att tyglarna var i storlek ponny, mina gamla gummi tyglar är helt sönder skavda så 19kr för ett par nya i fin brun färg var tydligen för bra för att vara sant..

sprenger danger bett, skulle egentligen ha ett pessoa magic men de var slut = fick sprenger bettet billigare ^_^.

beg tekna s line (älskar hur tekna sadlarna ser helt nya ur även efter flera år ^_^, denna är iofs bara 1 år gammal.)

och så har hästarna fått nya regntäcken, protector. de gamla höll inte längre tätt om vi säger så..

Jag var som många andra och trängdes på Charlies igår, hittade en del, dock inte så mycket på rea. Är inte så mycket rea-människa egentligen, brukar vilja ha allt när det är "nytt" :D Shoppade lite iallafall både på Charlies och Hööks, bland annat varsin ridoverall till mig och min syster så vi kommer hålla oss varma på ridturerna i vinter, så mysigt :)

img_9073_5426afafe087c35b6461d5c7.jpg

20140926_125852.jpg

Vår hööks hade öppningspremiär i torsdags och detta inhandlade jag. Chapsen och skorna var fel inslagna i datorn så folk var som galna, skor plus chaps gick för 300 istället för 1300. Supersköna och underbara att rida i!

Jag fyndade ett par Dyon chaps (visserligen en äldre modell men ändå) för 300 kr igår.
Kingsland fleecetröja
Royalblå showsocks

Sen på en annan affär blev det ett brunt schabrak med bronsglittrande kantband.

Sen har jag köpt ett par vita ridbyxor från Equiline för 400 kr

mvh /nöjd fyndare

är du nöjd med passformen? Jag har också beställt ett par bruna, väntar spänt på att få hem dom:)

Ja, jag är jättenöjd! Alltid lite lurigt när man ska mäta själv, speciellt med inches. Men det blev precis som jag ville.
Servicen var även den helt suverän. De r garanterade att passa och är det något fel skickar man bara tillbaka så rättare de till det som blivit galet utan kostnad.

Tak vare dig faktiskt som jag beställde, såg din bild på Insta :)

Önskar jag hade tagit mig iväg till charlies stora rea :(
Fick trösta mig med nya Roeckl handskar samt ett CS schabrak. Specialbeställde även ett så får gå och längta nu i 6 veckor:love:
2014-10-02_183816_542e675de087c31fd433e585.jpg

Höll på att glömma mitt bästa köp!
2014-08-18_104233_542e6ea82a6b226fc700b4db.jpg

Världens bästa ridbyxor från Montar. Varit så insnöad på animo senaste åren och inte kunnat ha några andra men dom här slår dem faktiskt. Mycket bättre passform på dessa och älskar corall färgen. Ett par beigea kommer snart till garderoben.

Köpt ett träns och en lädergrimma på rea. Jättemjukt läder! Egentligen lite för mycket bling för min del men jag har suktat efter tränset länge!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 190
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
719
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
778
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30