Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket kap! Ser väldigt trevlig ut. Hur är det att rida i den?En sir Arthur delux från santa cruz.
Supernöjd!
Har varit på jakt efter en länge i rätt storlek men då har dom legat på 7-8000:-
Denna fick jag för 4500:- inkl frakt.
Vilket kap! Ser väldigt trevlig ut. Hur är det att rida i den?
Anky schabrak och lindor. Dog lite när jag såg att denna färgen fanns! Sen fick det bli nya gula lindor då mina jag köpte i somras har försvunnit..
Inviger settet ikväll på träningen
Kan du inte ta en bild när du använder det?
Nej säg det.. det funkar ju när man klickar på länken, men jag kan inte heller lägga in direkt i inlägget trots att jag gör som andra har beskrivit, läst i manualer osv.. jag skyller på min i-pad men vet inte om det är någon skillnad... störigt är det iaf
Men, men! HUR lyckas du lägga in bilder direkt i inlägget med paddan? Jag lyckas inte hur jag än gör.. vilken bilduppladdningssida använder du?Jag fick hem ett stort paket från UK idag, testade att köpa lite täcken till min nya förmåga från märken som inte finns i så stor utsträckning i Sverige.
Masta, 250 grams i 1200 Denier. Verkar väldigt rejält och väldigt bra passform!
Lite annorlunda bogspänne
Ett Equitheme Tyrex, ofodrat, 1200 D. Passformen var lite sämre, inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Men priset var bra, så hoppas det "hänger till sig"
Gah, jäkla padda, får fortsätta ett inlägg till
Photobucket, men det är lite jobbigt för Buke kommer inte alltid ihåg det jag skrivit när jag går över och ska hämta bilder.Men, men! HUR lyckas du lägga in bilder direkt i inlägget med paddan? Jag lyckas inte hur jag än gör.. vilken bilduppladdningssida använder du?
Photobucket, men det är lite jobbigt för Buke kommer inte alltid ihåg det jag skrivit när jag går över och ska hämta bilder.
@Itzyditzy, vart kommer de gula lindorna från?
Material?
Jag använder direktlänken, markerar texten, kopierar och klistrar in i bildrutan här.
Ingen aning, vi kör Apple i detta hushålletOch hur klipper och klistrar jag med en Samsung tabl 3 ?