Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden del 3

Ja, so far är vi oerhört nöjda! Det är en -11:a men i superskick. Familjen har haft tre transporter och lastbil, så denna har bara använts när de åkt på lokala tävlingar med de yngre hästarna. Inte mig emot så att säga, syns knappt att det varit en häst där inne ;)

Snygg grimma. Den syns bra! :D

Jag själv har köpt en ny hjälm efter 3 års längtan. En Lami-cell fast utan det gråa i mitten. Jätteskön.

Sedan köpte jag en ny nosgrimma på auktion. Förmodligen inte så mycket använd men det gör inget. Betet är också relativt nytt, ett sweetiron som bara är använt i någon månad.

*kl*

Va på börjes idag och hoppades på att de skulle fått in sina nya varor men de har verkligen inget hemma i butiken :mad:
Men Rebel fick sig ett 150g täcke.

20140227-181647.jpg

och 2 par hundskor :p Här i ena paret

20140227-181713.jpg

Men gud vad smart med hundskor! Funkar det bra? :) min hovis tycker ju inte alls det är speciellt roligt att sko min lilla så jag har kollat lite efter easyboots och så men det är ju lite svårare med dom där små hovarna :D

Jag som tycker om att rida utan sadel fick hem min nya barbacka-pad igår, en Barefoot Physio. Himla skön att rida i, det enda jag tycker är lite minus är att den är väldigt framskuren, det behövs inte för min del. Jag ska sätta fästen på ett fårskinn och ha ovanpå tänkte jag.

B08F5EB0-1D2C-4D04-AA64-2DF0B145EEDA_zpsokf0rlds.jpg

Jag "råkade" beställa hem ett ps träns idag! Skulle egentligen vänta tills nästa månad. Men "råkade" komma ett steg för långt med betalningen! ;)

Oh, inget dåligt köp. Grattis! :)

Jag fyndade skinnhandskar, dressyrspö, godis, två schabrak, ridstrumpor och en ridhjälm för 450kr igår på mässan.

20140301-220527.jpg

20140301-220541.jpg

Det är ju faktiskt bara 1,5 år kvar tills jag ska rida, det gäller att förbereda sig. :D

Haha :D när han har de på huvudet, ser ut som han tänker "hon e knäpp"

smidigt med en svart häst som passar i allt

Haha :D när han har de på huvudet, ser ut som han tänker "hon e knäpp"

smidigt med en svart häst som passar i allt

Haha jag lovar dig att han tänkte så, det syntes tydligt. Fast sen såg han ut att tänka, "jahopp är det såhär de vuxna har det?". Haha :D

Vad fin han är i de färgerna!

Tack! Jag som är turkosfrälst har nu börjat konvertera till lila. Han har lila karbinhakar till sina höpåsar, lila vattenhink, lila-turkos grimma och lila täcke än så länge. Skyller på att jag aldrig hade någon ponnyperiod när jag var liten. :p

Nämen! Nämen! Har du köpt Fille? :) vad kul! En supertrevlig häst! Tävlar för samma klubb och står i samma stall :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 989
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V