Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Prinsesshästen ska snart flytta och behöver iom det fler täcken så idag har det blivit lite täckesshopping
Ena täcket hade 40% rabatt och det andra 20% så jag är nöjd att jag slapp betala fullpris för allt
Blev även en tävlingsmapp och en hopvikbar pall att ha med i transporten så jag kommer upp även på platser som är knasiga nog att inte ha en uppsittningspall
Åh, jag måste ta tag i att leta upp butik att klämma på WB och PE! Sista HW-täcket (förutom det megatjocka, det får stanna för det kommer det aldrig regna på ) är också kass........
Jag gillar mitt Weatherbeeta! Har ett 100g med halvhals, sitter perfekt och tål enorma mängder regn/blötsnö. Köper jag fler utetäcken så blir det helt klart ett WB igen.
Klart du måste, dock tycker jag inte att WB känns så mkt för världen men dem har bevisat motsatsen
Tycker dem är riktigt prisvärda också, deras tjockaste "vanliga" täcke ligger på 1700:- med hals.
Dem har något supertäcke för 3000:- också men det har jag inte känt något behov av att köpa eftersom de andra är så himla bra
Om jag vore en häst skulle jag gärna bo hos dig!
Gud så mycket fint hon får hela tiden!
Saknar verkligen att shoppa till min donna , häromdagen kom jag på mig att nästan beställa lite nya "bra o ha bett" trots att hon inte finns mer, koko!
Klart hon ska få nya saker!
Själv har jag köpt mig en ny kavaj från Animo, nya Roeckl handskar och ett matchande tävlingsschabrak till kavajen och ett par nya ridbyxor. De två senare har inte kommit ännu :/
Hundavel & Ras Självklart, men att anpassa valet av träning till dåliga leder är ju lite svårare om man inte vet hur lederna ser ut. Alternativet är...
Hundavel & Ras Jag säger inget om att invändningen att det kan vara svårt att ha vinthundar lösa, men måste protestera mot frusen-argumentet. Det beror...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.