Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden del 3

KL

Prinsesshästen ska snart flytta och behöver iom det fler täcken så idag har det blivit lite täckesshopping :)
Ena täcket hade 40% rabatt och det andra 20% så jag är nöjd att jag slapp betala fullpris för allt :)

Blev även en tävlingsmapp och en hopvikbar pall att ha med i transporten så jag kommer upp även på platser som är knasiga nog att inte ha en uppsittningspall O_o

1896982_10153796334700223_970983266_n.jpg

kl

Impulshandlade lite på rea idag. En rosa Spookströja från Charlies och ytteligare en tröja och en jacka från Hööks :D
trojor_52fa846488e59d8e42dacc42.jpg

Ett Bucas Smatex rain, ett WeatherBeeta Freestyle med hel hals 1200D 400G och ett WeatherBeeta Landa High 220g 1200D

Är så otroligt nöjd med mina WB täcken så har nästan bara såna nu :)

Åh, jag måste ta tag i att leta upp butik att klämma på WB och PE! Sista HW-täcket (förutom det megatjocka, det får stanna för det kommer det aldrig regna på :p) är också kass........

Jag gillar mitt Weatherbeeta! Har ett 100g med halvhals, sitter perfekt och tål enorma mängder regn/blötsnö. Köper jag fler utetäcken så blir det helt klart ett WB igen.

Klart du måste, dock tycker jag inte att WB känns så mkt för världen men dem har bevisat motsatsen :)

Tycker dem är riktigt prisvärda också, deras tjockaste "vanliga" täcke ligger på 1700:- med hals.
Dem har något supertäcke för 3000:- också men det har jag inte känt något behov av att köpa eftersom de andra är så himla bra :)

Har två med helhals från Shires, 100 och 300. Funderar på 200 med lös hals hals från PE och just halvhals 100 från WB :-)

Om jag vore en häst skulle jag gärna bo hos dig! ;):D
Gud så mycket fint hon får hela tiden! :love:

Saknar verkligen att shoppa till min donna :(:love:, häromdagen kom jag på mig att nästan beställa lite nya "bra o ha bett" trots att hon inte finns mer, koko! :crazy:O_o

Klart hon ska få nya saker!
Själv har jag köpt mig en ny kavaj från Animo, nya Roeckl handskar och ett matchande tävlingsschabrak till kavajen och ett par nya ridbyxor. De två senare har inte kommit ännu :/

9f186c80997d11e3ba4412c54af81bed_8.jpg

20140219_195731_53053b879606ee641c5dec35.jpg

*KL* Den här fina transporten rullade in på gården igår kväll :love:

Det blev en Atec Starline XL i aluminium :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 989
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka