Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Två nya grimmor fick syster inhandla åt mig på GHS. Kan dock inte bestämma mig för om jag ska behålla den brun/orange/rosa. Stallägaren var lite sugen på att köpa den av mig och jag kan inte bestämma mig för om Nirre passade i den färgstarka eller inte.. hm.. Världens sämsta bilder då min mobilkamera är kass, och så fort jag knäpper loss ponnyn å backar några steg så ska hon göra allt utom att sätta en snygg pose
Snyggt! Önskar att min häst kunde ha bling-bling-pannband. Eller kan och kan men hans pannlugg täcker pannbandet då den är så tjock.
*kl*
Shoppat ett John Whitaker-allroundschabrak, grimma och grimskaft Schockemöhle och Catago dressyrskydd. Shabraket och grimman är mer marinblå än vad som syns på bilden:
Hundavel & Ras Det inlägget som startade hela "röntgen/icke röntgen" handlade om en person som sprang maraton, alltså inte en "vanlig motionär" och det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.