Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden del 3

*KL*

Senaste köpet är ett Horseware Rhino 200 g täcke

Och en Back on Track ryggvärmare stl 100*120

:D

Varför inte :-D en anledning att säga hej ju!

Vad är det för täcke? Nästa träns ska jag kolla in HG, bra kvalité väl?

Absolut! Dräller av fina hästar i skåne så det är ingen omöjlighet att vi åker ner :)

Det är Börjes egna, sitter perfekt, slitstarkt, fast hals och väldigt billigt!

HG är super, fantastisk kvalité, mjukt och följsamt utan att vara sladdrigt med fin finish. Är löstagbar snoj på detta och fina lackdetaljer. Ska nog flytta ner nosgrimman ett hål dock.

Jag köpte en mjölk skummare igår :banana:
Den hade nedsatt pris betalade 208,50(!!) kr OBH Nordica, är riktigt nöjd nu slipper jag stå med mjölkvisp som bara gör okej skum så länge batterierna är helt nya och behöver inte värma mjölken i micron som oftast blev lite för sval för jag inte ville riskera att den skulle smaka välling.

hallonsaft = glad och nöjd både över hur den funkar och priset!

Jag köpte en mjölk skummare igår :banana:
Den hade nedsatt pris betalade 208,50(!!) kr OBH Nordica, är riktigt nöjd nu slipper jag stå med mjölkvisp som bara gör okej skum så länge batterierna är helt nya och behöver inte värma mjölken i micron som oftast blev lite för sval för jag inte ville riskera att den skulle smaka välling.

hallonsaft = glad och nöjd både över hur den funkar och priset!

Har jag missat ngt? jag trodde då att eftersom vi är i Hästforum, underkategori utrustning och tråd som handlar om shopping att vi berättar om hästrlaterad shoppping... Så din mjölskummare kanske passar bättre under Övriga forum, underkategori Senior??

Har jag missat ngt? jag trodde då att eftersom vi är i Hästforum, underkategori utrustning och tråd som handlar om shopping att vi berättar om hästrlaterad shoppping... Så din mjölskummare kanske passar bättre under Övriga forum, underkategori Senior??

Jag tror hen helt enkelt hamnade fel, inlägget hade passat väldigt bra in i shopping till hemmet tråden på hem & hobby :)

Men vad gör det att det blev fel?

va det gör? jo jag undrade först om det va en allämnshoppingtråd och jag missat ngt!
Och om sådant är fallet så behöver jag inte klincka in mig här mer, då jag är ointresserad av vanliga saker folk köper.

Du som hängt här så mkt tror jag har stenkoll på att det inte är en allmän shoppingtråd..

Tycker det är väldigt uppenbart att inlägget hamnade fel och jag tycker det är onödigt att vara så syrlig mot hen då.

Inte undra på att många nya knappt vågar skriva, blir lynchad om svaret råkar hamna fel som om det vore en katastrof.

Du som hängt här så mkt tror jag har stenkoll på att det inte är en allmän shoppingtråd..

Tycker det är väldigt uppenbart att inlägget hamnade fel och jag tycker det är onödigt att vara så syrlig mot hen då.

Inte undra på att många nya knappt vågar skriva, blir lynchad om svaret råkar hamna fel som om det vore en katastrof.

+ 1 på den!

Självklart har jag gjort bort mig har råkat av misstag och mänsklighet lagt inlägget helt galet. (trötthet, sjukdom mm.)
Ber ödmjukast om ursäkt då det uppenbarligen gett negativ reaktion för en del ;)

Med vänliga hälsningar
hallonsaft som kryper under sin sten igen och gömmer sig så jag inte blir mera lynchad för att jag är mänsklig med fel och brister.

Ps. Trevlig helg ändå på er Ds

Senast ändrad:

behöver inte be om ursäkt, jag undrade om det var en allmän shopping tråd.
För jag har inte stenkoll som vissa verkar tro. Jag hoppas att du inte tog illa vid dig, så som vissa andra i tråden gjorde.

pulkaskurk
sluta vara dryg
jag är inte syrlig mot ngt.
Om du uppfattar allt som inte är indränkt i socker som syrligt är det ditt probelm. Jag lynchar inte ngn och det är ingen katastrof, så du kan ta och lugna ner dig.

Jag som är väldigt "härdad" forumanvändare här på Buke reagerar faktiskt många gånger över att dina inlägg är rätt vassa.

Sedan är det ju så att man kanske har en viss ton och attityd som i verkligheten kanske inte låter "vass", men när det hamnar i skrift och man inte kan höra tonläge och se minspel så blir det lätt missuppfattningar.

Tyvärr får jag säga att jag inte upplevde dig som speciellt trevlig i inlägget.

Pulkaskurk tyckte jag bara påvisade att du borde ha koll på vad för tråd detta är, då du tydligen (?!) är aktiv i den och hen misstänkte att jag gjort ett misstag med mitt inlägg.

Hur som nu ska jag inte kapa tråden mera för detta handlar ju inte alls om inköp av något alls.

Tyvärr får jag säga att jag inte upplevde dig som speciellt trevlig i inlägget.

Pulkaskurk tyckte jag bara påvisade att du borde ha koll på vad för tråd detta är, då du tydligen (?!) är aktiv i den och hen misstänkte att jag gjort ett misstag med mitt inlägg.

Hur som nu ska jag inte kapa tråden mera för detta handlar ju inte alls om inköp av något alls.

Fick samma uppfattning som dig! Hade inte velat bli så påhoppad som du blev om man gjort ett misstag. Helt onödigt!

*KL*

Har nu även inhandlat ett bomullstäcke som får ersätta fleecetäcket inne. Rhino det med. Bild kommer :)

Jag ber då hallonsaft om ursäkt om hon missuppfatta mig som att det var ett påhopp och ett personangrepp.
FÖr övrigt är mina inlägg bara det jag tycker och tänker. Kort och koncist.

Utgår härifrån då tråden i allfall inte handlar om detta.
Over and out!

Kl*
Nu ska äntligen hästen bli klippt! Fick hem en oster klippmaskinen idag. Någon som har en sån? Behövs det mer än ett skär till den om man bara ska klippa en häst? :)

KL

Jag fick ett Micklem träns i julklapp men som då var i fel färg och nu har jag fått hem ett i rätt färg och äntligen tagit mig tid till att prova det på min lilla prinsessa :)
Hon verkar älska tränset! Märkte stor skillnad på hennes annars oroliga mun som var mycket nöjdare nu av någon anledning.
Känns som att tränset är magiskt :D

Synd bara att tränset i sig är så fruktansvärt fult :wtf:
Ska försöka hitta något vackrare pannband iaf :)

1484101_10153765252015223_129890880_n.jpg

1656126_10153765252380223_640720931_n.jpg

Haha, jag tycker det är jättefint :D Men jag gillar lite sådär rejäla engelskaktiga träns :p ser ut att passa henne bra!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 988
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur