Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte en mjölk skummare igår
Den hade nedsatt pris betalade 208,50(!!) kr OBH Nordica, är riktigt nöjd nu slipper jag stå med mjölkvisp som bara gör okej skum så länge batterierna är helt nya och behöver inte värma mjölken i micron som oftast blev lite för sval för jag inte ville riskera att den skulle smaka välling.
hallonsaft = glad och nöjd både över hur den funkar och priset!
Har jag missat ngt? jag trodde då att eftersom vi är i Hästforum, underkategori utrustning och tråd som handlar om shopping att vi berättar om hästrlaterad shoppping... Så din mjölskummare kanske passar bättre under Övriga forum, underkategori Senior??
Du som hängt här så mkt tror jag har stenkoll på att det inte är en allmän shoppingtråd..
Tycker det är väldigt uppenbart att inlägget hamnade fel och jag tycker det är onödigt att vara så syrlig mot hen då.
Inte undra på att många nya knappt vågar skriva, blir lynchad om svaret råkar hamna fel som om det vore en katastrof.
Tyvärr får jag säga att jag inte upplevde dig som speciellt trevlig i inlägget.
Pulkaskurk tyckte jag bara påvisade att du borde ha koll på vad för tråd detta är, då du tydligen (?!) är aktiv i den och hen misstänkte att jag gjort ett misstag med mitt inlägg.
Hur som nu ska jag inte kapa tråden mera för detta handlar ju inte alls om inköp av något alls.