Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja det du har finns ju också i vitt, grått och beige (latte). Och mintgrönt.Någon som kan tipsa om ett fint tårtfat på fot? Jag har en från IB Laursen i rosa men jag skulle vilja ha en mer neutral, i typ vit, beige eller grå.
Frågar här. Jag ska flytta efter jul, sitter därför och letar på nätet efter lite ny och fräsch inredning.
Hur tänker ni angående färgsättningen hemma?
Jag har alltid vart sådan som tycker att man köper väl det som är fint, typ. Men hur matchar man utan att övermatcha? Har ni nån tumregel?
Hade velat ha pastellrosa detaljer och mörk grönt. Grå inredning så som fåtölj, soffa och överkast t.ex.
Eller är det för tråkigt? Är van vid mycket mer färg.
Lite gammalt inlägg att svara på men ändå
Jag är så sinnesrubbad att jag byter färg på kuddar och annat vartefter årstiderna skiftar. Just nu har jag rosa och ljusgrönt - det är ju vår tamejtusan. Min soffa är grå så jag kan fläska dit precis vad som helst (nästan). I julas så var det mörkgrönt, rött och silver.
Tja det du har finns ju också i vitt, grått och beige (latte). Och mintgrönt.
Jo jag vet, men det vore roligare med ett annat.
Akta fingrarna nu! Svärfars vad inte fina efter en rond med den förra åretJag handlade på vägen upp hit:
Inte så sexig kanske men välbehövlig. Rejäl medlemsrabatt på Jula plus att handlade man just den dagen för minst 500:- så fick man en värdecheck på 50:-
Akta fingrarna nu! Svärfars vad inte fina efter en rond med den förra året
Jag beundrar ditt mod men du är lite dumdristigt.Oh ja. Det kan inte bli värre än den jag har (som särbon förbjöd mig att använda bara han såg den ). Det är ett gammalt schabrak med i princip roterande yxor man sätter in i ett hål. Sätter man träet minsta snett flyger allt åt alla håll...
Edit: Det är en sådan här:
Jag beundrar ditt mod men du är lite dumdristigt.
Herregud! De gamla vill göra på sina sätt men man blir lite nervös ibland.Jag räknar med att de moderna är säkrare än de gamla eländena.
Den gamla jag har användes senast för kanske 7-10 år sedan. Det var inte jag som använde den utan pappa och några av hans vänner (dvs i pappas ålder och äldre). Tänk dig ett gäng gubbar, den ene mer halt och lytt än den andre som står och klyver ved med den där... jag var livrädd. Tur nog hände inget.
Med karm tycker jag. Mina päron har såna och hade inte tyckt att dessa gungvänliga stolar hade vart lite fantastiska utan karmBeslutsångest! Ska köpa nya utemöbler till huset men kan inte bestämma mig om jag ska karmstolar eller inte? Det är ju bekvämt med karmstolar om man ska sitta länge, men de blir ju samtidigt klumpigare och kräver mer utrymme under vinterförvaringen... Båda är stapelbara iaf.
Beslutsångest! Ska köpa nya utemöbler till huset men kan inte bestämma mig om jag ska karmstolar eller inte? Det är ju bekvämt med karmstolar om man ska sitta länge, men de blir ju samtidigt klumpigare och kräver mer utrymme under vinterförvaringen... Båda är stapelbara iaf.