Klicka upp bilden så ser du hemsidans namn
Jag lyckades inte göra det via mobilen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klicka upp bilden så ser du hemsidans namn
Snygg! Vart har du köpt den?
Några månader sen du skrev detta, men går de att få tag på någonstans?
Jag bor i Östersund och köpte den här på en julmarknad, vet att det finns i en affär här + att det inte är så långt bort till stället där de tillverkas. Nordic Kiwi heter företaget och de har en hemsida, där finns kontaktuppgifter så det borde gå att höra vilka återförsäljare som finns
Vill bara tipsa om att de har bättre bilder på muggarna på fjallform punkt se än den länk man kommer till när man söker på nordic kiwi.
Jag blev väldigt sugen jag också
Lyxigt Just nu bor jag inte heller så långt därifrån (i Östersund) men jag flyttar snart och jag vill göra min samling komplett Men om de går att få tag på nätet är det inte så bråttom med det.Jag jobbar och bor just nu inte långt ifrån Nordic Kiwi!
Lyxigt Just nu bor jag inte heller så långt därifrån (i Östersund) men jag flyttar snart och jag vill göra min samling komplett Men om de går att få tag på nätet är det inte så bråttom med det.
Åh katten var så finVar på Svenskt Tenn igår och kom hem med tre krukor med tillhörande fat samt en Jönssons Katt till minne av svunna kattvänner
Vilken onödig kommentar!Edit: Råkade googla för att ta en titt på hemsidan, och hjälp priset
Åh katten var så fin
Edit: Råkade googla för att ta en titt på hemsidan, och hjälp priset
Behövs bara en liten ugn och man är redo för egna gjutningar! ... KanskeJo, de har nog sina marginaler. Synd att det inte är lättare att gjuta själv
Jag googlade inte för att ta en titt på priset utan för att jag ärligt talat var nyfiken och intresserad av statyn. Sedan kunde jag inte låta bli att skriva kommentaren, men om @Elegant machinery tog illa upp så ber jag såklart om ursäkt. Det var aldrig någon pik eller kommentar mot henom utan mera en liten kritik av företaget som tillverkade den.Vilken onödig kommentar!
Har börjat köpa saker till balkongen. Framförallt har vi nu ett vettigt golv istället för ren betong. Kommer bli toppen när vi fått in mer växter, belysning och allt annat som krävs för att balkongen ska bli riktigt schysst.
Vad är det för golv? Vi har en 22 m2 balkong som har betonggolv... inte fint
Jag har äntligen fått upp mina hyllor! Den svarta ljusstaken är också ny
Varifrån kommer hyllorna?