Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Jag blev tokkär även i den!
Den övre är ju enklare att "inreda", å andra sidan är labirynt mycket roligare och det vore fint att bryta trenden här hemma med en hylla som inte är "rak och tråkig". Dom hade den vita i butiken fast mini modellen och den va hur tjusig som helst
Haha det vill säga, en utmärkt anledning till att shoppa på sig krims krams i alla former!Ja, jag tycker den övre är lite rak och tråkig men den undre kan nig bli riktigt häftig med rätt prylar i.
Haha det vill säga, en utmärkt anledning till att shoppa på sig krims krams i alla former!
Äsch dumheter!Och vi som inte ska ha massa krimskrams hemma.
Var hittade du dessa underbara saker?Haha tydligen bara jag som shoppar här
Denna superfina lilla brevlåda av plåt fick följa med hem idag. Är så trött på att ha brev/räkningar liggandes i hela lägenheten så den åker upp på väggen i hallen
I samma butik hängde denna fantastiska hylla och skrek om att få följa med mig hem! Den kostade dock en rejäl slant och jag var osäker på måtten här hemma så det kändes lite dumt att spontanshoppa något så dyrt... Meen, jag tror nog ändå ganska bestämt att jag behöver den
Den har dessutom en superläcker kompis
Var hittade du dessa underbara saker?
Butiken heter Pompone och ligger här i Varberg.
Brevlådorna säljs även på Önska
Vet du vad är det för märke på hyllorna?
Jag är van att se jättemånga "Ingen reklam tack!" skyltar men nu när jag väl behöver en till brevlådan så kan jag inte komma på alls var jag brukar hitta dem! Tips?
Liknande med denna:
Men vi har en vit brevlåda så egentligen hade det varit snyggast med färgerna tvärtom, vit botten och svart text. Ja - det syns säkert sämre men snyggheten går före att vi råkar få reklam någon gång ibland!
Bruka Design