SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis hittat den här tråden and I love it! Bläddrat igenom hela nu!

Vill dela med mig samt be om smakråd =)

Flyttade innan julen in i en 2a på 70kvm med stort vardagsrum med öppnaplanlösning till köket.
Köpte på mellandagsrean en liten nätt tv :angel: på 65" på netonnet retur ex med 10% + 10% rabatt
6356085_sd.jpg;canvasHeight=500;canvasWidth=500

o igår klickade vi hem ett tvbord som klarar av tvs nätta bredd på 14o isch via groupon
Ly-960x576.jpg

Samt lite större lampor till takhöjden 270 var ju inte lätt 40cm brada ser ju så små ut så en sånhär med 20% rabatt för sista ex på EM till sovrummet
MediaBinaryLoader.axd

Sen en liknande i vinrött lite tätare ovanför barbordet m fyra stolar i köket

Men nu till mitt beslutsångest. Har beställt en soffa fr EM som är lite gigantisk som TVn fast i soffa mått mätt.
Kommer att äta upp hela vardagsrummet? Inser givetvis jag måste ta en bild på vardsgrummet så ni kan föreställa er. Men här är en bild på soffan vi beställt iaf, hade velat ha ltie ljusare typ på den men det var dt där "ljusa" som är på eller typ vit/natur o det är lite för ljust. Men annars älskar jag att sitta/ligga i den.
Ursäkta för suddig bild tror ja började skaka lite när jag räknade på hur mkt pengar vi spenderat sista tiden
10931545_10152798047311461_7061875858716057891_n.jpg

Jag är van att se jättemånga "Ingen reklam tack!" skyltar men nu när jag väl behöver en till brevlådan så kan jag inte komma på alls var jag brukar hitta dem! Tips?

Liknande med denna:
20907959-origpic-9d449b.jpg_0_0_100_100_300_132_100.jpg

Men vi har en vit brevlåda så egentligen hade det varit snyggast med färgerna tvärtom, vit botten och svart text. Ja - det syns säkert sämre men snyggheten går före att vi råkar få reklam någon gång ibland! :p

Jag är van att se jättemånga "Ingen reklam tack!" skyltar men nu när jag väl behöver en till brevlådan så kan jag inte komma på alls var jag brukar hitta dem! Tips?

Liknande med denna:

Men vi har en vit brevlåda så egentligen hade det varit snyggast med färgerna tvärtom, vit botten och svart text. Ja - det syns säkert sämre men snyggheten går före att vi råkar få reklam någon gång ibland! :p

Gör en själv?

Liknande med denna:

Vi har precis såna som din bild, det är klistermärken som kommer i fyrpack (ja lite dumt, man behöver ju bara ett). Två är vita och två är svarta. Tror de är köpta i en bokhandel, se om du hittar en sån snurrställning med klistermärken bland pappersartiklarna.

Annars går det väl bra att ta skrivare följt av laminering och sedan tejpa upp?

Ja, men då måste jag ju köpa en lamineringsmaskin också. Något jag aldrig har användning för så det är bara onödiga pengar och något som kommer samla damm här. :grin:
Jag vill köpa en färdig skylt så det är bara att du ger upp med att försöka få mig att göra en själv.

Ja, men då måste jag ju köpa en lamineringsmaskin också. Något jag aldrig har användning för så det är bara onödiga pengar och något som kommer samla damm här. :grin:
Jag vill köpa en färdig skylt så det är bara att du ger upp med att försöka få mig att göra en själv.

Designtorget har i lite olika färgställningar.

Var ett tips bara, hade du bott i närheten hade du kunnat använda min.

Liknande med denna:

Kan du inte ha den här? :D
22909_1226430889.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar