Mina är också från Rusta. Vägrar köpa Iris Lights eftersom de tar dubbelt så mycket betalt för exakt samma sak när det inte ens är de som designat den.Ja har en i de lila/rosa nyanserna!
(Rusta rules)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina är också från Rusta. Vägrar köpa Iris Lights eftersom de tar dubbelt så mycket betalt för exakt samma sak när det inte ens är de som designat den.Ja har en i de lila/rosa nyanserna!
(Rusta rules)
Jag är van att se jättemånga "Ingen reklam tack!" skyltar men nu när jag väl behöver en till brevlådan så kan jag inte komma på alls var jag brukar hitta dem! Tips?
Liknande med denna:
Men vi har en vit brevlåda så egentligen hade det varit snyggast med färgerna tvärtom, vit botten och svart text. Ja - det syns säkert sämre men snyggheten går före att vi råkar få reklam någon gång ibland!
Gör en själv?
Vi har precis såna som din bild, det är klistermärken som kommer i fyrpack (ja lite dumt, man behöver ju bara ett). Två är vita och två är svarta. Tror de är köpta i en bokhandel, se om du hittar en sån snurrställning med klistermärken bland pappersartiklarna.Jag är van att se jättemånga "Ingen reklam tack!" skyltar men nu när jag väl behöver en till brevlådan så kan jag inte komma på alls var jag brukar hitta dem! Tips?
Liknande med denna:
Men vi har en vit brevlåda så egentligen hade det varit snyggast med färgerna tvärtom, vit botten och svart text. Ja - det syns säkert sämre men snyggheten går före att vi råkar få reklam någon gång ibland!
Ja, jag håller på men jag skulle gärna betala för att få en som sitter lite bättre än en i papper med tejp.
Det var inte det jag efterfrågade direkt.
Annars går det väl bra att ta skrivare följt av laminering och sedan tejpa upp?
Ja, men då måste jag ju köpa en lamineringsmaskin också. Något jag aldrig har användning för så det är bara onödiga pengar och något som kommer samla damm här.
Jag vill köpa en färdig skylt så det är bara att du ger upp med att försöka få mig att göra en själv.
gaffatejp och en spritpenna?!
Ja, men då måste jag ju köpa en lamineringsmaskin också. Något jag aldrig har användning för så det är bara onödiga pengar och något som kommer samla damm här.
Jag vill köpa en färdig skylt så det är bara att du ger upp med att försöka få mig att göra en själv.
Kan du inte ha den här?Jag är van att se jättemånga "Ingen reklam tack!" skyltar men nu när jag väl behöver en till brevlådan så kan jag inte komma på alls var jag brukar hitta dem! Tips?
Liknande med denna:
Vad modellen heterMenar du typ utav soffa eller vad modellen heter? Måste kolla vad den heter samt komma ihåg att fota vardagsrummet .... Svårt att be om hjälp om tillpassning när folk inte vet vart den ska passa
Hm, tror detn hette som nån amerikansk stad??? menhittar inte kvittot... faenVad modellen heter