Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självvattnare finns bl.a. på Designtorget, sök på "Bördy". Finns nog många olika varianter. Det finns också självvattnande krukor som är lite mer diskreta.Jag är på jakt efter två saker som jag inte tycks hitta:
- snygga tvättkorgar att ha stående framme i badrummet. Jag vill att de ska vara märkta med 40 resp 60 grader.
- krukväxtvattnare, som fylls på uppifrån och sedan ser till att växten får så mycket vatten den behöver (inte glasklot som fylls på underifrån och sedan sticks ner i jorden). Jag har en sådan i form av en fågel i plast som jag trodde var från Koziol, men hittar inget när jag söker.
Självvattnare finns bl.a. på Designtorget, sök på "Bördy". Finns nog många olika varianter. Det finns också självvattnande krukor som är lite mer diskreta.
Jag köpte en ny brevlåda förra veckan!
Har i över ett års tid letat efter en markpostlåda med tömningsluckan på baksidan som föll oss i smaken och inte tusan hade jag trott att vi skulle hittat den på Clas Ohlson!
Funderar på att hålla den såhär orörd som den är på bilden, inte sätta dit något efternamn eller vårt nummer på huset, det syns ju på husväggen... Vad tycker ni?
Jag tycker det verkar som att brevbäraren vet vad vi heter nu så det inte behövs längre!
Vilken underbar mugg!
En sån mugg fick följa med mig hem från julmarknaden idag
Jag är sugen på att köpa en med tryck från Lodjur också.
Köpt en ny ljusstake idag.
Den där hyllan var ju ruskigt snygg. Var kommer den ifrån?Köpt lite nya saker för att göra det lite mer julmysigt i sovrummet. Idag kom också Klippan pläden, som det bara tog en minut innan det låg en katt på den och tvättade den. Annars är det mest smågrejer som nya lampskärmar, julpynt, ljusslingan som ligger i damejeannen och fällar.
Idag kom också två av de här hyllorna, men de har jag inte hunnit sätta upp än.
Vi vill se bilder på alltIdag blev hallen målad och klar! Så jag åkte till Ikea och köpte med mig denna byrån och tillbehöret på (förutom kortet dårå). Nu är det bara listerna som skall upp. Dom kanske ni vill se bild på också?