Vill också veta det!Den där hyllan var ju ruskigt snygg. Var kommer den ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill också veta det!Den där hyllan var ju ruskigt snygg. Var kommer den ifrån?
Den där hyllan var ju ruskigt snygg. Var kommer den ifrån?
Tack för inspon.Vi fick tag i ett billigt matbord på blocket igår
Åkte in en sväng till Ikea nu på eftermiddagen också för att köpa
en bordslöpare och en blomma till bordet.
Snacka om att gå all inMitt kök har lite svårt att bli klart - just nu ser det ut såhär. Man kan säga att det är inslaget som ett enda stort paket såhär inför julen.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!
Härifrån:
http://www.etsy.com/shop/collageOrama
Jag kan säga att det var SVÅRT att välja.... puh! Vi skulle beställa 5 stycken och hade lätt kunnat beställa 15!
Idag så installerade jag dessutom mina julklappssaxar i köket
(alltså vi har en miljard saxar och aldrig någon aning om var de finns, så jag fick en hängare och ett gäng färgglada saxar i julklapp)
Väldigt nöjd att jag tog den här bilden - för nu efterlyser jag redan sax nummer 2 och sax nummer 4 på översta raden.
Om de är rymningsbenägna så är nog chansen större att ha en till hands om man har en miljard än om man bara har två. Vem vet, cirkus har kanske en massa förvildade saxar som strövar fritt utanför knuten?Alltså det här med att ha en miljard saxar. Måste man verkligen det?
Jag har två...
Alltså det här med att ha en miljard saxar. Måste man verkligen det?
Jag har två...
Oh, var hittade du den?Jag har för övrigt köpt en till hästtavla idag!
Jag *kunde* inte låta bli
Oh, var hittade du den?
@hvala
Håller med om känslan om att "alla" har en sån (så även jag... ) men samtidigt gillar jag typen just för att ljuset blir så mjukt. Den blågrå hängde väldigt fint i hallen!