Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är de andra mattorna jag köpte. Den gula är jättestor och fin! Tog största storleken, 8x10 feet. Och den grå är som sagt likadan som den gröna (2x8 feet)
@InteAlls de är i bomull alla tre. De två hallmattorna ville jag ha tunna så det skulle gå lätt att tvätta dem, och den stora gula ska jag mest ha att alternera med min enorma ullmatta (Röllakan). Den i ull är så stor och tung och otymplig att jag inte ville ha en till i tätull
De är från Urban Outfitters allihop
Men vilka söta!Jag förbereder mig för vakna nätter genom att beställa söta nattlampor:
Hittade en brittisk webshop där man fick alla de här tre för samma pris som en enda kostar i Sverige
Jag har köpt fönsterlampor, två att ha i vardagsrummet och en i reserv. Tänkte att det var bäst att köpa ett gäng eftersom priset var så bra och de bara säljs i begränsad upplaga
Lånad bild då jag inte kommit på hur jag ska göra upphängningen än:
Då har du koll på att den släpps på hemsidan i morgon kl 20? Det är ett väldigt begränsat antal lampor och i min butik bokades alla i förväg, tror bara det var typ tre bordslampor som ställdes fram i butiken, så jag tror att det gäller att vara på hugget (och ha lite tur) om man ska knipa en via hemsidan.Den där har jag med kollat på, superfin! Vill ha den eller en diamantformad från Ellos i vardagsrummet...
Ny vardagsrumsmatta har jag iallafall hade velat ha en större, men mattor är dyyyyrt!