Undrar fortfarandeFår man lägga in saker som man skulle viiiilja köpa men har inte pengar/plats för dem just nu i den här tråden också?
För visst vore inte den här fantastisk som TV-bänk? WANT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar fortfarandeFår man lägga in saker som man skulle viiiilja köpa men har inte pengar/plats för dem just nu i den här tråden också?
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!
kl
Jag har köpt en lägenhet i centrala Malmö 55 kvm 30-talslägenhet! Vissa detaljer stämmer dock inte på ritningarna, det finns numer en diskmaskin i köket och snart är badkaret utrivet…
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!
kl
Nån som vet vars man kan hitta en sängkappa till en 140s säng? Det verkar nästan vara omöjligt....
Eftersom min förra tavla blev snodd så fick det bli en ny! Fick affischen av en kompis och köpte bara till ramen denna passar tom bättre in än den förra!b
3
Vad står det påEftersom min förra tavla blev snodd så fick det bli en ny! Fick affischen av en kompis och köpte bara till ramen denna passar tom bättre in än den förra!
Eftersom min förra tavla blev snodd så fick det bli en ny! Fick affischen av en kompis och köpte bara till ramen denna passar tom bättre in än den förra!
Vad står det?Eftersom min förra tavla blev snodd så fick det bli en ny! Fick affischen av en kompis och köpte bara till ramen denna passar tom bättre in än den förra!
Utflippad mobil ovan som vägrar lyssna!
Eftersom min förra tavla blev snodd så fick det bli en ny! Fick affischen av en kompis och köpte bara till ramen denna passar tom bättre in än den förra!
Vilken härlig lampa!
Vilken läcker ljusstake, var har du hittat den?Jag är inne i en period när jag håller på att klä om stolsitsar och måla stolar och bord.
Mitt kök ska i slutänden ha lite marint tema det blir detta tyg till sitsar och dynor.
I matsalsmöbeln fick ett nytt enkelt tyg, vita och beiga breda ränder - inte så praktiskt, så jag var tvungen att köpa detta för att ha att byta med när det andra tvättas:
Sen har jag köpt en rolig ljusstake som kommer behöva något i botten så den inte stearinar ner - jag ska försöka leta upp en gammal planka, gärna som har slipats av vatten
Sist men inte minst så har jag köpt tre snygga vaser
Vilken läcker ljusstake, var har du hittat den?
Tack!Den finns på designonline.se (en förfärlig sida att vilja få en att handla kul saker)