SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får man lägga in saker som man skulle viiiilja köpa men har inte pengar/plats för dem just nu i den här tråden också? :o
Undrar fortfarande :angel:
item_164757_2bf72dc6de.JPG

För visst vore inte den här fantastisk som TV-bänk? :love: WANT!

Eftersom min förra tavla blev snodd så fick det bli en ny! Fick affischen av en kompis och köpte bara till ramen :) denna passar tom bättre in än den förra!

10522318_1437375179861344_1519281685_n.jpg

Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

kl

Nån som vet vars man kan hitta en sängkappa till en 140s säng? Det verkar nästan vara omöjligt....

Jag har också den storleken och det är svårt.. Men om du inte hittade på HM så ha jag hittat en del på Ikea eftersom de har sängar i den storleken. Är bara där jag lyckats hitta lakan i rätt storlek...

Här är de andra mattorna jag köpte. Den gula är jättestor och fin! Tog största storleken, 8x10 feet. Och den grå är som sagt likadan som den gröna (2x8 feet)

2cnfsjb.jpg

2poz8gm.jpg

ngrt4l.jpg

@InteAlls de är i bomull alla tre. De två hallmattorna ville jag ha tunna så det skulle gå lätt att tvätta dem, och den stora gula ska jag mest ha att alternera med min enorma ullmatta (Röllakan). Den i ull är så stor och tung och otymplig att jag inte ville ha en till i tätull :p

De är från Urban Outfitters allihop :)

Eftersom min förra tavla blev snodd så fick det bli en ny! Fick affischen av en kompis och köpte bara till ramen :) denna passar tom bättre in än den förra!b
:):):):):):):):):):)3:)
Eftersom min förra tavla blev snodd så fick det bli en ny! Fick affischen av en kompis och köpte bara till ramen :) denna passar tom bättre in än den förra!

Vad står det på

Vad står det?

Jag är inne i en period när jag håller på att klä om stolsitsar och måla stolar och bord.
Mitt kök ska i slutänden ha lite marint tema det blir detta tyg till sitsar och dynor.
IMG_0355.JPG

I matsalsmöbeln fick ett nytt enkelt tyg, vita och beiga breda ränder - inte så praktiskt, så jag var tvungen att köpa detta för att ha att byta med när det andra tvättas:
01.jpg

Sen har jag köpt en rolig ljusstake som kommer behöva något i botten så den inte stearinar ner - jag ska försöka leta upp en gammal planka, gärna som har slipats av vatten
01.jpg

Sist men inte minst så har jag köpt tre snygga vaser
01.jpg

Jag är inne i en period när jag håller på att klä om stolsitsar och måla stolar och bord.
Mitt kök ska i slutänden ha lite marint tema det blir detta tyg till sitsar och dynor.
IMG_0355.JPG

I matsalsmöbeln fick ett nytt enkelt tyg, vita och beiga breda ränder - inte så praktiskt, så jag var tvungen att köpa detta för att ha att byta med när det andra tvättas:
01.jpg

Sen har jag köpt en rolig ljusstake som kommer behöva något i botten så den inte stearinar ner - jag ska försöka leta upp en gammal planka, gärna som har slipats av vatten
01.jpg

Sist men inte minst så har jag köpt tre snygga vaser
01.jpg
Vilken läcker ljusstake, var har du hittat den? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka