SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var på en liten tur idag och unnade mig ett par köp :love:
photogrid-1424562105893.jpg

Har öppnat en ny affär som heter granit(?) med massor av förvaringsgrejer, och eftersom det var nyöppnat så hade de lite reagrejer så jag kunde få med mig fyra tidningsställ för en hundralapp. Jag hoppas att de är stadigare än de förra som botten föll ur på, de verkar ha lite mera stöd i botten åtminstone. Kattliv och Härliga Hund är skittunga :cautious:
Bort med julstjärnan och in med en liten lampa i fönstret tänkte jag, blev en liten fyr! :love: Lyser inte alls så starkt, vilket blir bra då jag vant mig vid att sova med den förra lampan som stod där tänd. Känns mysigt med de små fönstren :love:

Några månader sen du skrev detta, men går de att få tag på någonstans? :)
Jag bor i Östersund och köpte den här på en julmarknad, vet att det finns i en affär här + att det inte är så långt bort till stället där de tillverkas. Nordic Kiwi heter företaget och de har en hemsida, där finns kontaktuppgifter så det borde gå att höra vilka återförsäljare som finns :)

• Gilla
Reactions: WS6
Den har vi! Jag är jätte nöjd och den är riktigt skön att sitta i (ligga ner i också) :)
Kul att höra! Vi gick tillbaka och provade den flera gånger när vi var runt i affären, så det var ingen tvekan om att det var den vi skulle ha :) Nu ska vi bara spara ihop till en fåtölj och pall också...

Kul att höra! Vi gick tillbaka och provade den flera gånger när vi var runt i affären, så det var ingen tvekan om att det var den vi skulle ha :) Nu ska vi bara spara ihop till en fåtölj och pall också...

Ni kommer bli nöjda :) Vi funderar också på att köpa en pall till. Men den är nästan lika dyr som soffan så vi har avvaktat lite.

Jag bor i Östersund och köpte den här på en julmarknad, vet att det finns i en affär här + att det inte är så långt bort till stället där de tillverkas. Nordic Kiwi heter företaget och de har en hemsida, där finns kontaktuppgifter så det borde gå att höra vilka återförsäljare som finns :)

Det finns numera 2stycken muggar med vargavtryck hemma hos mig! :D
Tack för hjälpen att hitta dem! :up:

Vill bara tipsa om att de har bättre bilder på muggarna på fjallform punkt se än den länk man kommer till när man söker på nordic kiwi.
Jag blev väldigt sugen jag också :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka