SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Knyt en egen ampel? Det är ju jättepoppis nu och jätteenkelt, du behöver bara några snören och du kan ha vilken kruka som helst.
Lagerhaus säljer nog en sån jag tänker på...

Jag knyter mycket paracord och har tänkt på det, men inte tyckt att det skulle passa in hemma.. kanske ska ta och tänka på det igen.. :p

Köpt ny ljusare klädsel och filt till soffan, blev ett helt annat rum! :love:

C77030A7-1F7B-4624-BF73-68F2F94B9514_zpsfbxoupus.jpg

Jag har köpt ett set emaljskålar till köket
61746-8fd03956dd584e12bd98572d9f3388e8.jpeg

Sen vill jag tipsa om en grej som jag vet varit på tapeten i tråden för länge sen. Det efterlystes en snygg hushållspappershållare. Nu har det ju kommit ganska många snygga men jag skulle vilja slå ett slag för hushållspappersark med hållare istället. Vi har gått över till det. Hållaren ryms i en låda så vi slipper ha den framme, och eftersom pappret är uppdelat i ark slipper man få med sig halva rullen när man tar en bit.

Både de och de randiga är från Jysk, jag var nog lite otydlig :) De jag sytt själv finns det ingen bild på.
Jaha! Jag tyckte väl att bilderna såg typiskt webshoppiga ut :D Men det var en god nyhet, för de skulle troligtvis passa i vår nya soffa (som jag hoppas att vi ska köpa), och jag kan inte sy ;D ;)

Så småningom så ska vi bygga om stugan och installera ett litet kök där - idag så lag en av mina FB kompisar ut bilder på köksluckor hon ska slänga - preciiiiis såna som jag vill ha - så när hon ska renovera sitt kök så får jag såna sneda luckor :D :D jätteglad är jag. NU ska jag leta Reda-hyllor med skäppor att ha undertill.

@hvala - visst är det du som har såna i ditt kök? och det är så jävla snyggt!

@pepp: Och du, pv och er relation överlevde besöket? ;) :rofl: Min käre särbo gnäller så fort han ser IKEA-ladan men förra gången handlade han mer än mig! :p

Ljushållarna var jättesöta :up:

Så småningom så ska vi bygga om stugan och installera ett litet kök där - idag så lag en av mina FB kompisar ut bilder på köksluckor hon ska slänga - preciiiiis såna som jag vill ha - så när hon ska renovera sitt kök så får jag såna sneda luckor :D :D jätteglad är jag. NU ska jag leta Reda-hyllor med skäppor att ha undertill.

@hvala - visst är det du som har såna i ditt kök? och det är så jävla snyggt!
Grattis! Och tack! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka