SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

KL

Jag var på Chilli i dag, köpte en julklapp till mig själv i form av en spegel med smyckesförvaring. Den är 120 cm hög och det får plats MASSOR i den, äntligen kan jag få ordning på allt mitt pynt. Jag är nämligen väldigt svag för både billiga örhängen och att lägga smycken över halva huset...

(Bild kommer när den sitter på plats!)

Åh, jag såg en sådan spegel här på en lokal affär och blev mycket förtjust i idén! Din verkar dock vägghängd (?), den jag såg stod själv, men den var så smart och jag gillar smarta möbler. :D

Fråga:

Är på jakt efter ett duschdraperi som såldes för flera år sedan på b.la. Lagerhaus.
Någon som vet om det finns att få tag på någonstans?

mitt-coola-duschdraperi.jpg

Jag såg inte heller bilden första gången jag gick in i tråden, men nu andra gången så dök den plötsligt upp.:)

Orkar inte googla, men jag tror det är lättare att få en träff på hans filmkaraktär Dirty Harry, vilket även blir en koppling till duschen. :D

kl

En sån här beställde jag i julklapp till mig själv via presentkort från jobbet! Perfekt iom att vår förra gick sönder för en månad sen, och jag saknar den något vansinnigt :cry::D
39-VOS-1682.jpg

Det är en keramisk Santoku-kniv! Inte samma märke som vår förra keramiska, men är den bara keramisk så blir det nog bra :love:

Vi fick den förra i julklapp förra året och jag har aldrig blivit så frälst i en kniv :D Första månaden vi skar tomat hördes konstant fnitter från köket för det var på riktigt som att skära i smör :p

Men spela roll. Jag såg inte heller bilden förrän flera timmar efter jag såg frågan.

Åh..var kommer hästhuvudet ifrån?
Jag är ute och letar efter ett sådant..

Har för mig att jag har sett den på Mio i Sthlm också. Men annars finns den tex här på nätet: http://www.thorstorp.se/butik/produkt.asp?vid=4253&r=67&kat=71

Ja du jag har köpt det i en liten butik som heter Tina och Översten (Skillingaryd, Småland) Miljögården design står det under!

Ja, Miljögården heter de ju som brukar göra mycket fina hästinredningsprylar! Jag har blandat ihop dom med Nääsgränsgården och blev lite irriterad på att inte hitta några bilder på nätet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar

Tillbaka