SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

kl

Har shoppat en tavla:

1170736_9177313_lz.jpg

Så underbart fin :love:

Har du fått hem den än?

Ååh vi har kikat på den med! Blev kär i en liknande på Folkhemmet, men den hade för mycket vitt i sig. Men den där är så fin! :love:

Mycket bra val!

Den är jättesnygg! Vi kollade på den med, men han jag bor med är så kräsen när det gäller soffor och gillade inte att det var många lösa kuddar vid ryggstödet :(

Blev jag sugen på å kolla hur min stjärna hänger bara för det. Å jag som inte ska ta fram julgrejerna i år :(

Ja jag har ju fördelen att kunna välja helt själv. ;) men dessvärre betyder det inte att tapetval och soffa etc blir enklare för det... :cautious:

Jag står och funderar lite här hemma på en vägg i hallen som är två meter bred, mittmellan ett sovrum och en klädkammare. Väggen är ungefär 2 meter bred och jag vet inte vad vi ska ha där!
En stor tavla? Ljushållare? Något annat? Vad vi inte vill ha är en byrå eller liknande.
Vi är två personer i ett stort hus och vi har en klädkammare och en gigantisk garderob så det behövs inte mer klädförvaring eller liknande även om det är nära hallen. ;)

a4f4309c2de611e386d422000ae91435_7.jpg

Det är där klösträdet står, nej - det är inga tapeter på väggarna eller foder runt dörrarna än. :D

Denna är ju lite cool, går ju inte att köpa för hon som har den har gjort den själv... En sån här ljushållare har jag också tänkt, men den blir nästan för liten... Och det känns lite väl början på 2000-talet kanske? ;)
Tips?
Tapeten som ska vara på väggarna är vit/silverrandig, möblerna i hall och matrum, som den där väggen är mittemellan, kommer vara svarta.

+ alla

Tack! Är så kär i den :love:. Den kom för någon vecka sedan, hade redan hunnit glömma att jag hade beställt den och undrade typ vem som kunde tänkas skicka mjältbrand till mig när jag fick en avi om paket från USA...
Den är lite mindre än jag tänkte, men det gör inte så mycket. Älskar'n.

lady_vip: Ingen koll på vad det kostar i vanliga fall, men de har erbjudanden med jämna mellanrum om fri frakt till hela världen, så det nappade jag på. Håll utkik efter det om du vill beställa. :)

Stor tavla eller ett gäng mindre tavlor/bilder som hängs i grupp tycker jag. Antar att ni ska ha hallspegel någon annanstans, annars hade det varit häftigt med en jättespegel. Men jag råder dig att avvakta om du ändå inte vet vad du vill ha. Jag tycker inredning ska få ta tid. Och ni har ju inte ens tapetserat ännu.

Hihi, helst skulle jag ju typ vilja ha två sånna här bredvid, men de är ju slutsålda... :/

20121022-164134.jpg

Du får hoppas på att de kommer i fler upplagor då, eller att nästa år blir nån annan du vill ha.

(Fast iaf Bombay verkar finnas inne på deras egna webshop)

Kommer det en per år?
Jag vill ha Paris, älskar staden! Sen gärna någon annan stad vi besökt men det är ju en bunt...

Kommer det en per år?
Jag vill ha Paris, älskar staden! Sen gärna någon annan stad vi besökt men det är ju en bunt...

Några per år kommer det nog.
Manhattan 2010, Paris 2012, Bombay 2012, Manhattan 2013, SF 2013 & Montumental Guide to NY 2013

Jag har årets Manhattan och inramningen blir ungefär lika dyr som affischen, men den är snygg!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar

Tillbaka