pepp
Trådstartare
Jag har också inköpt kudden! Kunde inte låta bli när jag fick syn på den i skyltfönstret, det kändes bara sååå jag
Kände samma och priset var ju överkomligt också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också inköpt kudden! Kunde inte låta bli när jag fick syn på den i skyltfönstret, det kändes bara sååå jag
Ingen av länkarna funkarI samma butik som tvättsäcken köpte jag förvaringslådor i trä också, dyyra men så snygga!
Den här fick bli en strumplåda i badrummet för de strumpor som saknar en maka
Och den här för mina grejer som drällde på kistan i hallen Nu är det en snygg (dyr) låda där istället!
Och slutligen en metall korg i guldfärg för hundens grejer i badrummet, passade perfekt!
Jag provade att klicka på en av dem nu medan jag sitter på mobilen, det gick för mig nu också Vad märkligt, de går till HMs hemsida med produkterna.Ingen av länkarna funkar
Provat både mobilen och datorn nu får bara upp sidan hittades inte på länkarna.Jag provade att klicka på en av dem nu medan jag sitter på mobilen, det gick för mig nu också Vad märkligt, de går till HMs hemsida med produkterna.
Någon annan med samma problem?
De funkar för mig! Gillar korgen!Jag provade att klicka på en av dem nu medan jag sitter på mobilen, det gick för mig nu också Vad märkligt, de går till HMs hemsida med produkterna.
Någon annan med samma problem?
Prova att ta bort /m i länkadressen om du kollar på datorn.Provat både mobilen och datorn nu får bara upp sidan hittades inte på länkarna.
Det funkadeProva att ta bort /m i länkadressen om du kollar på datorn.
fina trälådor
De fick sig en uppdatering på krukor idag ^^Råkade visst följa med en till monstrea med hem idag, denna är dock större än den första ^^
Eh sorry men vad är de där verti grejerna för nåt? Plants låter ju som växter men du skriver sen om tavlorna...Mannen köpte en fin VertiLight till mig i julklapp, som jag inte kunde hitta bra plats för. Blev ett byte mot VertiPlants och de kom upp igår. Mannen fick välja motiv på planscherna i ramarna. Jag är inte övertygad men säger inget då jag fick styra helt hur sakerna skulle sitta...
Visa bifogad fil 28178
Eh sorry men vad är de där verti grejerna för nåt? Plants låter ju som växter men du skriver sen om tavlorna...
Åååh nu ser jag!! Tyckte vid första ögonkastet att de såg ut som såna där lådhyllor, tittade inte så noga, men vad snyggt! Bra sätt att få plats med växter men samtidigt ha plats för katten på fönsterbrädan..Haha! Läste mitt inlägg en gång till nu och det är minst sagt rörigt skrivet...
VertiPlants är vägghängda krukor, de hänger underst i arrangemanget med tavlorna
Åååh nu ser jag!! Tyckte vid första ögonkastet att de såg ut som såna där lådhyllor, tittade inte så noga, men vad snyggt! Bra sätt att få plats med växter men samtidigt ha plats för katten på fönsterbrädan..
Är vertilights något liknande då? Lampor som ser ut som dem där men upp och ned med lampor i istället för växter kanske?
Och vilket gulligt litet träd
Såg idag på lagerhaus att det här mönstret finns nu på mindre muggarNär jag skrev grejerna jag hade köpt så kom jag på en kökshandduk som jag hade köpt till mamma men jag mindes inte var jag köpte den så jag fick vänta tills jag kollade den. Och aha, det var på lagerhaus!
Den är så fin! Och köket går i rött och grönt med trä skåpluckor så den passar perfekt