Fick mail om att min bädd från hööks har blivit försenad, beräknad leverans slutet av månaden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säkra upp sockarna med vetrap,så sitter dom kvar och ingen snö kommer inFör oss blev det shopping på hööks . Blev dyna till hundburen, 2 par tossor samt nytt back on track täcke. Nya täcket är 63 cm, förra var 55 cm. Visste ju att det gamla täcke var på gränsen (köptes när han var dryga året), men ändå .
Tossorna var tyvärr ingen hitt... De åkte snabbt ner samt så samlades det snö vid kanten höst upp... men men har även beställde dragsockor på Dragbutiken, så hoppas verkligen dom fungerar bra!
Säkra upp sockarna med vetrap,så sitter dom kvar och ingen snö kommer in
Smart! Ska testa det . Tack!Säkra upp sockarna med vetrap,så sitter dom kvar och ingen snö kommer in
Och om någon undrar så vet jag att det heter stÅr, men uppenbarligen vet inte min mobil det. Sorry!Visa bifogad fil 67625
Denna plus en enkelbur som stor framför på ett fällt säte är mitt senaste fynd.
Nu till frågan vad man ska inreda buren med? Vill alltså ha tips på dynor som går att få tag i måtten ca 100x50-55cm. Gärna stabila som ligger still, och det skadar inte om de är gummerade på undersidan.
Jag har köpt modin bed, inbyggd vattenskål och man kan spola av bädden. Så kan man lägga nått gosigt på om man vill. Går att måttbeställa men finns även standardmått!Visa bifogad fil 67625
Denna plus en enkelbur som stor framför på ett fällt säte är mitt senaste fynd.
Nu till frågan vad man ska inreda buren med? Vill alltså ha tips på dynor som går att få tag i måtten ca 100x50-55cm. Gärna stabila som ligger still, och det skadar inte om de är gummerade på undersidan.
Tack! Har tittat på dom. Verkar vara typ precis vad jag vill ha. Men svindyraJag har köpt modin bed, inbyggd vattenskål och man kan spola av bädden. Så kan man lägga nått gosigt på om man vill. Går att måttbeställa men finns även standardmått!
Jag har beställt dynor från Backamo Hundtjänst nu till min bur, kanske är något?Tack! Har tittat på dom. Verkar vara typ precis vad jag vill ha. Men svindyra
Åh, de har jag inte sett. Ska kolla direkt! Tack för tipsJag har beställt dynor från Backamo Hundtjänst nu till min bur, kanske är något?
Ja, där hittade jag dynor. Hos Backamo gick jag betKan vara Genuin Hundtjänst också, blandar ihop namnen.
I know, behöver 4 men det har bara blivit en än pga priset och ville prova så jag gillade först! Men är supernöjd.Tack! Har tittat på dom. Verkar vara typ precis vad jag vill ha. Men svindyra
Tack! Har tittat på dom. Verkar vara typ precis vad jag vill ha. Men svindyra
Tror du att jag på semestern ångrade att jag inte köpt dynor till fler burar när Sid bestämde sig för att skita i buren under färd. Han satt givetvis på en fluffig vetbed.... (jag vet var nästa lön ska gå )I know, behöver 4 men det har bara blivit en än pga priset och ville prova så jag gillade först! Men är supernöjd.