Använder ni flugtäcken på era ponnyer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bara på den som är knottkänslig och skrubbar av sig manen utan täcke.Använder ni flugtäcken på era ponnyer?
Glömde citatAnvänder ni flugtäcken på era ponnyer?
Vi har inte haft flugtäcke på någon av hästarna (undantaget den med exem). Har funkat bra med flugspray och iaf våra shettisar har ganska tät sommarpäls som skyddar.Använder ni flugtäcken på era ponnyer?
Hade inget förra året, bara flughuva. Upplevde inte att de var så störda på kroppen men kring ögonen är ju aldrig kul.Använder ni flugtäcken på era ponnyer?
Jag har täcken inköpta som endast är provade, så nej. Men känns bra att ha hemma ifall det skulle behövas.Använder ni flugtäcken på era ponnyer?
A pony design har utrustning till miniFunderingar i väntan på att hämta vår dam.
Utrustning till så liten, var hittar man det? Såg att Hööks har ett par grimmor i mini, men verkar som en del kör fölgrimma också?
Damen i fråga är hela 82 cm hög .
Tömkörningsgjord kommer vi nog behöva framöver med, var hittar man bra såna till sån liten - i hyfsat pris. Utöver begagnat då, för har sett det finns nån sån sida på FB.
Det finns flera webshopar som har utrustning till mini. Jag fick upp flera svar via "utrustning till minishetland" på google...Funderingar i väntan på att hämta vår dam.
Utrustning till så liten, var hittar man det? Såg att Hööks har ett par grimmor i mini, men verkar som en del kör fölgrimma också?
Tömkörningsgjord kommer vi nog behöva framöver med, var hittar man bra såna till sån liten - i hyfsat pris. Utöver begagnat då, för har sett det finns nån sån sida på FB.
Har också en sån ponny som hatar inkräktare. Det brukar bli bättre om han får gå bredvid dem ett tag först.Nu är jag ägare till 82 cm mini .
Ihopsläpp med vår större ponny samt övriga två inlånade shettisar gick inget vidare. Vår gamla ponny jagade skiten ur den lilla. Han hade hållning som en hingst och var elak och bet och jagade. Så det blev till att dela på dom (som tur är är det staket mitt i hagen så lätt att dela).
Nya och ranglåga shettisen i ena delen och de två gamla surisarna i andra delen. Får gå så ett par dagar innan vi provar igen.
Var du med på informationen som SSS arrangerade om trakeal kollaps?Har nu kollat båda mina för trakeal kollaps - och ingen av dem har det
Jag har lyssnat på den i efterhandVar du med på informationen som SSS arrangerade om trakeal kollaps?
Om inte - och för alla andra intresserade - så spelades den in och finns att se här:
Hoppas det, min kompis (som är min häst-support) säger samma.Har också en sån ponny som hatar inkräktare. Det brukar bli bättre om han får gå bredvid dem ett tag först.
Vet inte var du håller till.. Finns en hästaffär i Västerås som har en del smått, men de har webbshop med om jag minns rätt.Funderingar i väntan på att hämta vår dam.