Shetlandsponnyutställning

R

Raeman

Har kollat lite på Shetlandsponnysällskapets hemsida men hittar inte hur det går till mer detaljerat... Är lite sugen på att vara med med våran skrutt eftersom det kommer vara en utställning på hemmaplan. Men hur gör man? Går det att komma dit tidigt och "kolla in" hur de andra gör?? Tror inte att jag har möjlighet att åka och kolla nån annan utställning innan...
Det jag läste var att man aka visa hästen i skritt och trav och att domaren kollar bett (tänderna).

M.

Sv: Shetlandsponnyutställning

Så gjorde jag första gången jag visade på utställning. Kom tidigt och kollade litegrann hur det gick till. Hade aldrig tidigare satt min fot på en utställningsplats. Åkte dessutom själv med hingst och tre småbarn, men det var otroligt roligt, och så finns det alltid massvis med supertrevliga människor som vill hjälpa till, det är bara att fråga dem man möter:).
Hoppas du kommer iväg, det är jätteskoj.

Du kan ju söka efter mer info på denna sidan...

Sv: Shetlandsponnyutställning

Ok Tack! Tror nog att jag hoppar över att visa upp honom, han är valack så det var inte för att få fina poäng utan mer för att göra något kul. Men vi åker och kollar i alla fall. Det är lite billigare än att ställa ut... ;-)

Liknande trådar

Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: trazel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 703
Senast: Kajsalisa
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: Anna-Bella
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 548
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar