Sharpman i Mjölby ???

m85

Trådstartare
Är det någon som varit på Sharpman i Mjölby? Är det en stor affär dom har där?
Hittar alltid en massa snygga saker hos Sharpman när de är ute på tävlingar, mässor osv. så jag funderar på att åka dit och shoppa...

Ja, det är ett jättevaruhus på sisådär 1500 kvadratmeter. De har det mesta o ffa tycker jag de är bra på kläder, täcken, schabrak o inte minst på sadlar. Man kan åka dit m häst o få hjälp m sadelutprovning av kunnig o utbildad personal. Jag bor bara en mil därifrån o handlar där ganska mycket.

En annan hästaffär som kan vara väl värd ett besök om du är i krokarna är Travshopen i Mantorp. Trots sitt namn är de väldigt välsorterade även på ridhästsidan.

Okej, tack så jättemycket för ditt svar :)

Såg att de har lagerrensing nu så jag hoppas att man kan göra några fynd. Tänkte mest shoppa ridkläder; ridbyxor, jackor, skor...

Jag åker nästan alltid dit när jag ska shoppa hästgrejer, kanonskoj att gå runt där och dom har ett jättestort utbud av begagnade sadlar!

Sv: Sharpman i Mjölby ???

Instämmer med AKO s inlägg...Travshopen i Mantorp är toppen. Besök dem på vägen till Sharpman. Tyvärr inte öppen på helgerna:(

Sv: Sharpman i Mjölby ???

Väldigt stor affär men jag blev lite besviken ändå. Jag hade nog målat upp något alldeles i hästväg :D och hade kanske lite för stora förväntningar... men klart värt ett besök! :smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 058
Senast: Lavinia
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 717
Senast: manda
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
948
Senast: Zpunk
·
Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
1 281
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama