Shapindoes???

A

alfa460

Hej ni kunniga!

Jag hittade en annons om sådan här hund och har inte lyckats gräva fram någon info. Är det någon som vet?

Låter som en blandras, liknande cockadoodels eller vad det nu var. Jag tror inte det är ngn ras som är godkänd i Sverige iaf. :smirk:

Ingen aning. Klippte in texten från annonsen, eftersom jag inte känner igen namnet så undrade jag. Tror också att det kanske är felskrivning på Schapendoes eller till och med Sharpei...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 783
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 622
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka